secret of mana

27.03.2006., ponedjeljak

black

Zajednički prijatelj mene i moje cure mi je rekao kako je pričao nešto s njom i da mu je onda rekla da je pjesma koju on ima na blogu njezina pjesma jer ju je slušala dok je bila zaljubljena u nekog tipa. Nato se on začudio kako je ona imala život prije mene.

A ja sam se zapitao dali ona ima nešto što ju tako veže uz mene. U jednom trenutku sam se osjećao kao neka zamjena. No to je bio samo tip of the iceberg. Nismo se već dugo čuli kako treba. Ona studira u Rijeci, a ja u Zagrebu, i inače se čujemo svakodnevno barem porukama. Ali nekako u zadnje vrijeme nikako da se pogodimo. Ja baš nemam para na mobitelu, a ona nema baš vremena jer je učila cijelo vrijeme za ispite i kolokvije kojih je imala hrpu u zadnje vrijeme. I nikako da se pogodimo da se oboje koncentriramo jedno na drugo. Ne znam, baš sam se glupo osjećao.

Ali sam shvatio da je to sve privremena glupost i da će sve bit ok čim popričam o tome s njom. I čuli smo se onda danas. I nakon kraćeg razgovora mi je bilo puno lakše. Ali ne baš potpuno jer mi zbilja nedostaje. Ne mogu ni počet opisivat koliko mi nedostaje, i koliko mi treba.

I love the little girl!

<< Arhiva >>