secret of mana

27.02.2006., ponedjeljak

joan of arc

Jučer sam konačno gledao Ivanu Orleansku sa Millom Jovovich. I moram priznat da mi se sviđa film. Općenito volim takve fimove, no što mi se posebno svidjelo je način na koji je prikazana sva borba i ubijanje "u ime Boga", i pokazuje lakovjernost ljudi. Oni su sljedili jednu ludu curu koja je rekla da je messenger from God, samo zato jer je to rekla. A na kraju ispadne da cura ima šizofreniju i da sve to zamišlja cijeli svoj život. Eto. Film pokazuje apsurd takvog ponašanja uopće. Neće Bog bit na jednoj strani, a na drugoj ne. Pa šta su mu ovi drugi toliko skrivili?
A i fora je film općenito, pun je nekih smiješnih scena. Ko ga nije pogledao, samo naprijed. :-)
Da, i još jedna zanimljiva stvar. Kaže mi cura da su na faksu (psihologiji) učili da šizofreničari, autisti, i kojekakvi drugi luđaci imaju neke djelove mozga slabije razvijene, npr. centar za govor, ili ravnotežu. Dok su im drugi, još ne istraženi dijelovi mozga jače razvijeni nego u nas običnih smrtnika i ti im dijelovi omogućavaju da "vide" neke stvari koje mi ne vidimo. Možda telepatija, telekineza, ili ko zna šta sve ne, u svakom slučaju tema za "Na rubu znanosti". S obzirom na to, možda je netko i vidio Boga ili nešto slično. I ako je i pokušao nekome reći automatski je bio proglašen ludim i neuračunjivim i bačen je u ludnicu. Tako da ako netko i ima neke natprirodne mogućnosti neka šuti o tome ako ne želi u ludnicu.hehe.

24.02.2006., petak

one more cup of coffee

Baš je dosadno. Kako sam ispunio svoju kvotu ispita za ovaj mjesec, shvatio da odjednom imam previše slobodnog vremena. I ne znam šta da radim. Počeo sam s uobičajenim ljenčarenjem ispred televizora, pa malo igranja s kompom, pa internet. Više ne znam šta da radim. Bilo mi je super prvi dan, i dio drugog. Ali sad već zbilja ludim. Sljedeći tjedan opet počinju predavanja pa sve opet ispočetka. Eto vidiš, toliko mi je dosadno da sam zaboravio popit kavu, često mi se do događa u zadnje vrijeme, a onda me počne bolit glava. Mislim da sam postao ovisan o kavi.

Baš mi se sviđa miris kave. I ne one espreso iz kafića, već prave domaće turske kave. Mislim da je to nešto najbolje što je čovjek smislio. I ne mislim sad samo na samu šalicu kave. Nego na cijeli ritual ispijanja kave. Od samog kuhanja, do izležavanja u fotelji ispred televizora uz simpsone i polako ispijanje najdražeg mi napitka. Ili kad se izvalim na krevet, čitam stare dylan dogove i šalica s kavom na stolu pored. Ma jednostavno, uživancija, mozak na pašu. U tim trenutcima mi ništa ne smeta, zaboravim na sve, samo se odmaram, i uživam... :-)

19.02.2006., nedjelja

in god we trust

Mislim, zašto sad oni muslimani prave toliku strku i tolike nerede oko par karikatura. Jasno mi je da vjeruju u Alaha i Muhameda kao proroka i sve to, ali ipak mislim da su malčice pretjerali s tim neredima. Koliko samo postoji filmova, stripova, karikatura, animacija, viceva, psovki i ko zna čega ne još gdje su isto tako isprdavani i neki ključni likovi u kršćanstvu pa svejedno ne idemo radit nerede po svijetu. Čini mi se da uopće nije poanta u tome da oni brane svoju vjeru nego jednostavno uživaju u tome da rade nekakve nerede cijelo vrijeme.

Onda se povlači pitanje same vjere u Boga uopće. Poznajem puno ljudi koji su isto kao i ja postali kršćani jednostavno zato jer su tako svi radili. Skoro nitko od njih ne vjeruje u Boga, niti u ikakvu "višu silu" ili nešto. Ja osobno vjerujem u Boga, tj. da postoji nekakva sila koja postoji negdje među nama. Ali Crkva i sva ta sranja - ne. Oduvijek sam govorio kako je Crkva najveća mafija od svih. Od pamtivjeka pletu svoje prste u vlast i govore nam kako da živimo, šta da radimo, a oni? Oni sada voze najnovije aute, imaju najbolje mobitele, klimu i sva druga čuda današnjeg svijeta. Kada malo bolje razmislim, većina prihoda crkve su dobrovoljni prilozi. A većina tih dobrovoljnih priloga dolazi od najsiromašnijih ljudi, od starih bakica koje jedva hodaju ali slijepo vjeruju u spasenje i još sljepije - da će ono doći ako budu svaki dan u 6 sati išli na zornicu i ako daju svoje novce Crkvi. I one priče što nam je časna sestra prodavala na vjeronauku da su svi prihodi dobrovoljni, nitko nije obavezan dati ništa Crkvi, a onda mi dođe svečenik svetit kuću i TRAŽI novce. Zaključak - crkva sucks, no nisam to htio reći, počeo sam u biti pričati o tome kako vjerujem u Boga ili već neku silu.

Nije to vjerovanje kao - pročitao sam Bibliju i slijepo vjerujem od riječi do riječi. Mislim, to je knjiga kao i svaka druga - napisali su ju ljudi, sa svim svojim ljudskim sranjima. Znači, pretjerivanje, laganje i mašti na volju. Baš sam nekidan komentirao sa kolegom s faksa, koji je većinu svog života proveo istraživanjem svjetskih vjera, kako je Biblija jako dobro smišljena knjiga, sve priče su napisane alegorijom, i sve su višesmislene. Postoji takozvana crna biblija, za koju kažu da je samo Biblija naopako čitana. Naravno, to je samo drugo tumačenje priča iz biblije.

Vjerujem da postoji nekakav Bog. I ne zato jer zbilja postoji, ili jer ima ili nema neko znanstveno objašnjenje, nego zato što ljudi moraju vjerovati da ih nešto čuva, bila to neka hamajlija, bog, Harry Potter ili šta već. Jednostavno mi se čini da je tako lakše prolazit kroz sva sranja koja nam se dešavaju. Ali isto tako mislim da nije potrebno posvetiti cijeli svoj život vjeri, to je samo sporedna stvar koja bi nam trebala pomagat da se lakše nosimo sa svime. I ne, ne postoji "veliki plan" za svakog od nas. To je čista glupost, i kad ti netko kaže: god works in misterious ways, ili sve je to suđeno, da ti možda bude lakše što ti je umro netko blizak - čisto sranje. Meni nije bilo lakše.

break the silence

O jeah, podlegao sam velikoj zarazi, velikoj zarazi koja je poharala cijeli svijet, kojoj su podlegli i najjači, i ne, to nije ptičja gripa,a boga mi ni kravlje ludilo - to je blog :)
Već mi se duže vrijeme mota neka ideja po glavi kako bih ja mogao pisati svoj blog, da podjelim neka svoja razmišljanja i genijalne ideje sa svijetom. Prije svega želim se ispričati zbog lošeg pisanja jer se zbilja ne znam izražavat.

Here we go...

Sljedeći mjesec >>