secret of mana

24.02.2006., petak

one more cup of coffee

Baš je dosadno. Kako sam ispunio svoju kvotu ispita za ovaj mjesec, shvatio da odjednom imam previše slobodnog vremena. I ne znam šta da radim. Počeo sam s uobičajenim ljenčarenjem ispred televizora, pa malo igranja s kompom, pa internet. Više ne znam šta da radim. Bilo mi je super prvi dan, i dio drugog. Ali sad već zbilja ludim. Sljedeći tjedan opet počinju predavanja pa sve opet ispočetka. Eto vidiš, toliko mi je dosadno da sam zaboravio popit kavu, često mi se do događa u zadnje vrijeme, a onda me počne bolit glava. Mislim da sam postao ovisan o kavi.

Baš mi se sviđa miris kave. I ne one espreso iz kafića, već prave domaće turske kave. Mislim da je to nešto najbolje što je čovjek smislio. I ne mislim sad samo na samu šalicu kave. Nego na cijeli ritual ispijanja kave. Od samog kuhanja, do izležavanja u fotelji ispred televizora uz simpsone i polako ispijanje najdražeg mi napitka. Ili kad se izvalim na krevet, čitam stare dylan dogove i šalica s kavom na stolu pored. Ma jednostavno, uživancija, mozak na pašu. U tim trenutcima mi ništa ne smeta, zaboravim na sve, samo se odmaram, i uživam... :-)

<< Arhiva >>