sebi pripadam

02.01.2008., srijeda


Nova stranica...
Image and video hosting by TinyPic

I nije to novogodišnja odluka, ništa veliko, ni važno... tek mijenjam životu boje, i blogu onako usput! Danas sam naletila na svakakve zapovjedi pa sam se odlučila na deset zapovjedi opuštenosti..

Samo danas ću se truditi proživjeti dan ne želeći riješiti problem svog života odjednom.

Samo danas ću biti sretan jer sam sigurna da sam stvorena za sreću, ne samo na drugom, nego i na ovom svijetu.

Samo danas prilagodit ću se okolnostima ne zahtijevajući da se one prilagode mojim željama.

Samo danas posvetit ću pet minuta dobrom štivu: kao što je hrana nužna za život tijela, tako je dobro štivo nužno za život duše.

Samo danas učinit ću dobro djelo, a da to nikom ne kažem.

Samo danas učinit ću nešto što inače ne činim rado: ako u mislima osjetim da sam povrijeđena, trudit ću se da to nitko ne primjeti.

Samo danas učinit ću točan raspored: možda ga se neću točno držati, ali ću ga napraviti. Izbjegavat ću dva zla: napetu žurbu i neodlučnost.

Samo danas ću čvrsto vjerovati - čak i ako bi okolnosti pokazale suprotno - da se dobrostiva Božja providnost brine za mene kao da nikoga drugog nema na svijetu.

Samo danas neću strahovati. Posebno se neću bojati izraziti radost svemu što je lijepo i povjerovati sve što je dobro.
- 09:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.