sebi pripadam

26.11.2007., ponedjeljak


Čemu sam se smijala
Bila sam na putu nekoliko dana, vidila sam meni drage ljude, odmorila se, pomalo se zabavljala i evo čemu sam se smijala...

Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik nedavno udate plavuše

Ponedjeljak
Evo završio se medeni mjesec i smjestili smo se u naš novi dom. Veoma je zabavno kuhati za Tomu. Danas sam napravila predivan kolač po receptu: "Umutite 12 jaja odvojeno". No kako nisam imala dovoljno posuda, morala sam posuditi nekoliko iz susjedstva da bih umutila sva ta jaja. Kolač je ispao super.

Utorak
Tomo je za večeru želio voćnu salatu. U receptu je pisalo "Poslužite bez ičega", pa sam skinula odjeću. Ali, Tom je doveo prijatelja na večeru - nikad nisam vidila tako začuđena lica.

Srijeda
Odlučila sam danas poslužim rižu po receptu koji glasi ovako: "Potrebno je dobro pranje prije stavljanja riže u kipuću vodu". Ugrijala sam vodu, okupala se, pa tek onda stavila rižu da se kuha. Ukus od toga nije bio bolji ali, kad kažu...

Četvrtak
Danas je Tomo tražio salatu. Probala sam recept koji glasi: "Isjeckajte sve sastojke i onda pospite po listovima zelene salate prije nego poslužite. Morala sam otrčati skroz do maminog vrta. Posula sam salatu po listovima i čekala tu sat vremena da je pas ne bi pojeo. Tomo je navratio i pitao da li se osjećam dobro. Pitam se zašto.

Petak
Tomo je danas bio u kupovini i donio pile. Zamolio me je da ga sredim za nedjelju. Nisam bila sigurna kako se kokoši oblače nedjeljom, ali sam našla preslatku haljinicu i male cipelice. Izgledala je divno, ali je Tom, kada ju je vidio izašao iz kuhinje brojeći do 10. Nije mi jasno zašto, pošto sam već znala da on ume da broji.

Subota
Danas su Tomini roditelji došli na večeru. Htjela sam da napravim pečenje, ali smo u frižideru imali samo hamburger. Stavila sam ga u rernu i podesila kontrole na pečenje. Mora da nešto nije u redu sa pećnicom, jer je na kraju pečenja opet ispao hamburger? Tomo nije bio baš sretan, pa jedva čekam sutrašnji dan, da mu skuham neko novo jelo...



- 10:53 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.