sebi pripadam

10.11.2007., subota


Tebi
Kada sam se udala učinila sam što i sve žene - ostavila sam cijeli jedan život iza sebe i krenula u novi, nepoznati. U mom slučaju to je značilo ostaviti i više - sve rođake, prijatelje, znance, svoj grad. A onda je rat učinio da izgubim i ostatak - posao, oca...U to vrijeme nešto se ipak otvorilo: vrata jedne male firme! Trošna zgrada, mračna kancelarija... i unutra širok osmijeh na licu mlade djevojke. Ona cura u najboljim godinama - ja majka dvoje djece, ona poznata, talentirana, svestrana - ja anonimus, iz različitih sredina, različitog statusa, zvanja. A ipak sve je moje prihvatila prvog dana, istog trenutka kada me je ugledala. Nasmijavala me do suza, slušala do iznemoglosti, povjeravala mi se kao najboljoj prijateljici, podsjećala me na stvari koje sam zaboravila, omogućila mi da se zajedno sa njom približim Bogu i ispunjavala prostor u kom je carovala praznina. I uvijek me doživljavala kao nekog važnog i bitnog u njenom životu, kao stariju sestru i svoju "učiteljicu"... iako ni sama nisam živjela ono čemu sam je učila, niti sam znala kuda će me dovesti putevi kojima sam išla. S godinama nas je vezao posao u istoj firmi (iz koje nikad nismo htjele otići ma koliko da nam se prilika pružilo), duboko prijateljstvo, kumstvo nekoliko puta... ali, ono što me i danas za nju najviše vezuje je ista ona radost koju osetim svaki put kada otvori vrata i onaj dobar osjećaj pripadanja nekome u dobrim i lošim danima, u zdravlju i bolesti, u radosti i tuzi. Danas sam u prilici da ti kažem jedno veliko HVALA za sve naše dane! Želim ti hrabrost da živiš dane na svoj način, milost da pratiš svoju djecu kroz njihov život (a da pritom ne ukradu puno od tvog), ljubav kojom ćeš prekriti i one koji te ne razumiju, Božji blagoslov u svakom danu i mir koji će te preplaviti... I da i dalje obasjavaš moja jutra svojim dolascima, da ispunjavaš prostor svojim smijehom, da me griješ svojom toplinom, i budeš ono što mi tako mnogo znači, što me ispunjava ponosom, srećom i ljubavlju -moja PRIJATELJICA! Sretan ti rođendan!


- 06:45 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.