sebi pripadam

05.11.2007., ponedjeljak


Vraćam se blogeri vama
Dragi moji, da živim onako kako bi želila - prvo bi popričala uz kavu sa mojom kumom, pa pogledala sve vaše postove koje sam propustila... svakome bi od vas rekla koliko ste mi nedostajali, proslavila bi rođendan, pa bi se uhvatila i nekog posla u firmi... Ali, već dugo živim prema očekivanjima drugih - pa ću se prvo samo kratko javiti, obaviću poslove koji me očekuju, simbolično ću obilježiti rođendan (proslava je ove godine sa odgodom od par dana)... a onda ću uživati sa vama. Takav je život! Nešto sam ipak napravila onako kako želim - počela sam dan uz kavu sa mojom Sanjom. Jutros je i to bio veliki razlog za sreću (znam da ste pročitali njenu čestitku). Uostalom - rođendan mi je, nešto moram napraviti i za sebe.
- 08:06 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.