sebi pripadam

07.09.2007., petak


Crno bijeli svijet
Svjedoci smo svijeta u kom je na sve načine poremećena ravnoteža. U njemu caruju dobri zakoni koji se loše provode, loše navike nadvisuju dobre, ljudi se niti ne zacrvene kad slažu, vrline su u njemu mane... Po njemu šetaju bez nadzora pedofili, sitni kriminalci, junače se teroristi, a oni koji su se dobro "snašli" - sada su lokalni bogataši. Paralelno s njim postoji još jedan svijet! U njega ja oduvjek vjerujem! Nerado o njemu govorim jer me uvijek kada ga spominjem gledaju kao naivku. Tako i sama ponekad posumnjam u njega! U njemu sam vidjala svoje roditelje još kao mala... Katkada, kada se dobro zagledam ugledam ga u očima sugovornika, prepoznam ga u sms starog prijatelja, ili ga samo dotaknem - a onda se raspline kao dim! U njemu su ljudi tužni zbog onih koji mrze, za svakoga koji griješi imaju spremno opravdanje, znaju se radovati tuđim uspjesima, tuđe nevolje bole ih kao vlastite, opraštaju i onda kada njima nije oprošteno, ni na jedan način ne uzvraćaju zlom... kriju se iza osmijeha i kad im je teško, i uvijek (ali baš uvijek) spremni su dati ruku bez da u drugoj drže spreman kalkulator. Moja draga kuma D....... moje mišljenje uopće ne uzima u obzir. Kada joj za nekog kažem da je dobar, ona odmahne rukom, nasmije se od srca i kaže: "Ti si bez kriterija, tebi su svi dobri!" Svaki daljnji komentar izostane. Što da joj kažem? Da još ponekad vjerujem u bajke, u ljubav do groba, u ljudsku dobrotu i poštenje! Priznajem, uistinu naivno zvuči! A, ne mogu si pomoći!
Sada napokon imam adute u rukavu! Krunske svjedoke!
Stanovnike svijeta u koji vjerujem... Prozivam vas: Sanja, Koraljka, Zitta, Čiovka, Odmak, Luce, More nade, Prilagodba, Suncokretić, Tip koji sjedi, Nemam pojma, Promatram-razmišljam, Blues svežanjski, Santea, Decembar, Day, Skaska, Nitko nije otok, mama iz Rijeke, Dva2...(ne umišljate valjda da sam vam svima zapamtila imena?). Molim vas, javite mi i za druge koje sam nenamjerno preskočila. Ostavljam vas u nasljedstvo svojoj djeci! (znate ono ako im zatreba posao ili jamac za kredit). Priznajem, ponekad nisam sigurna ni jeste li vi stvarni ali, ovih ste mi dana baš ugrijali srce...
- 08:28 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.