utorak, 18.09.2007.

Zadnji post... 26.07.
Skoro pa prije 2 miseca.
Samo toliko vrimena je prošlo od kada sam tvrdila da ga volin.. A sad.. Sad mi je svejedno, niti nemam pojma di je.. Na neki način mi ga je žao.. Jer onaj divni, krasni momak kojeg sam "volila" postao je frustrirana tvrdoglava osoba koja lupa glavom u zid i žali kako nema izlaza, a uopće se ne trudi pronaći ga..
Mi.. on i ja.. gotovo je.. Bez svađa, bez suza, bez kajanja.. Nikad nisam mislila da će tako biti, očekivala sam neka cmizdrekanje.. Naravno, s moje strane! Ali ispalo je sve drugačije, bolje.. Rekao bi Arsen (Dedić); "Ne vraćaj se starim ljubavima, ne kucaj na ista vrata, ugašena tu je vatra..."! Nema povratka niti će ga ikada biti!
Obožavala san ga i to znaju svi koji su bili oko mene, zna i on.. Bila sam i ja njemu nešto, iako ni dan danas ne shvaćam šta.. Jednostavno, imali smo svoj san, svoj svijet a sad smo se probudili oboje. Nekako gorak je osmijeh kad pogledam sadašnju situaciju. Tribala bi bit sritna jer cilo vrime on je bio jak, nedodirljiv a ja slaba, ovisna o njemu... Sada dok on tone ja sam smirena, sigurna.. jača od njega po prvi put. Ali nije mi drago. Nije mi drago gledat kako uništava se, kako ostaje bez snage.. I osjećam se u kurcu što mu se ne javim šta ga niti ne pitam više kako je.. Ali opet.. nikad nije htio moju pomoć i toliko puta sam ga tribala, a on je bio s njom..
Konačno mogu sa sigurnošću reć.. ZBOGOM MALI... Mogu ali neću. Nego ću samo reći DOVIĐENJA PRIJATELJU jer to jesmo i biti ćemo...


A ja sada..
Radin, spavan, polako ulazin u nešto novo s nekim drugim.. S jednim prezgodnim i predobrim momkom kojeg obožavan!
S glupastim smiješkom slušam našu pismu..
Razmišljan o onom prvom poljupcu....
Osjećam da će bit nešto lipo i želin to svim srcem...




ALEN SLAVICA - S TOBOM NAŠAO SAM SREĆU

Šetamo polako pored rijeke
u kasne sate ljubim te
moj anđeo si ti
toliko trebaš mi
Zvijezda sa neba pala je
ko da je znala zbog tebe
moja jedina si ti
puna nježnosti
S tobom našao sam sreću
ti si meni suđena
poželit drugu nikad neću
jer ti si za me rođena
Ljubi me nježno, nježno polako
sama znaš da je bolje tako
tiho pričaj mi o našoj ljubavi
u mojoj duši nemiri
dok si kraj mene ljubljena
moj anđeo si ti toliko trebaš mi!
Proveli smo noći bez sna
u žaru ljubavi
Jer nijedna druga nije ko ti
to zaboravi nije ko ti....



- 22:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

....Jer imali smo kad govoriti
i isplakat se, i oprostiti
al ti si bila sama sebi dovoljna
pa za čime žališ?!
Nemam volje uvijek sve razumijeti
stalno boriti se, a ne uspjeti
ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
za čim cu žaliti, za tobom neću!!!....


svaka riječ je suvišna :)


-----------------------

WHERE THE STREETS HAVE NO NAME - U2
I want to run
I want to hide
I want to tear down the walls
That hold me inside
I want to reach out
And touch the flame
Where the streets have no name

I want to feel, sunlight on my face
See that dust cloud disappear without a trace
I want to take shelter from the poison rain
Where the streets have no name

Where the streets have no name
Where the streets have no name
Were still building
Then burning down love, burning down love
And when I go there
I go there with you...
(its all I can do)

The cities a flood
And our love turns to rust
Were beaten and blown by the wind
Trampled into dust
Ill show you a place
High on ta desert plain
Where the streets have no name

Where the streets have no name
Where the streets have no name
Still building
Then burning down love
Burning down love
And when I go there
I go there with you
(its all I can do)
-----------------------