04.12.2006., ponedjeljak

novi post

pa za koga j a pisem postove???
zasto me nitko ne komentira????
mozda zato sto vam se ne sviđaju moji postovi....
ako je tako molim da mi to date na znanje da ga izbrišem ili bacim u smeće i da vas prestanem gnjaviti i da vam prestanem dosađivati i da....neznam....

Ne želim biti dio ničega. Ja sam cijelina.
Ne želim pripadati nikome. Ja nisam stvar.
Ne želim se pokoriti tuđim uvjerenjima. Ja imam svoja.
Ne želim prihvatiti da nešto ne mogu. Ja mogu sve.
Ne želim slijepo slijediti druge. Ja želim biti vođa.
Ne želim gaziti po nikome. Mjesta ima za sve.
Ne želim čekati da nešto dođe k meni. Ja dolazim do željenog.
Ne želim stajati na mjestu. Ja trčim naprijed.
Ne želim da me pogreške slome. One su samo pokazatelj sto trebam ispraviti.
Ne želim biti opterečena porazima. Želim se usredotočiti na pobjedu.
Ne želim gledati u prošlost. Zelim biti okrenuta budućnosti.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3