01.12.2006., petak

_

nije puno prošlo a već sam nazad...
nemam šta raditi...
tražim nešto da o nečemu pišem što se zbilo nekada na nekome mjestu....
i tako ja dok hodam smišljam pjesme i tekstove ali kad ih treba zapisat nemogu ih se sjetit ili mi se čini da preglupo zvuče.
zato ih radije nikom ne kažem i nikom ne pričam o njima...
a kako sam ovdje potpuno anonimna i neznate ništa o meni ako ja to ne odlučim napisati...
možda i hoću..
jednoga dana..
ali ne danas,još je prerano....
nemam drugog opravdanja..sramežljiva sam...
ne želim da moji poznanici saznaju ovo o meni...
jednostavno ne bih se osjećala ugodno...
zato je ovo moj mali kutak za arzmišljanje i pisanje,maštanje i pričanje priča,pjesma...
ovdje ja mogu biti tko jesam i tko nisam...
zasad sam to još uvijek ja iako mnogi ne bi vjerovali...
moji prijatelji još neznaju puno toga o meni iako misle da znaju..
ja im to jednostavno nisam dopustila...da mi se približe...
možda na svijetu postoje 4 osobe kojima sam ispričala sve o sebi...
a sad će ih biti više...
s vremenom...
nada umire posljednja...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3