Freedom is just another word for nothing else to lose

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Svijet oko nas
Raj. Zašto to ne vidite, Adami i Eve?

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Brojač
Free Counter

Dell

Posebno važno
Smijati se
Voljeti ljude oko sebe
Znati tko si

U okviru
24.08.2004., utorak
Ljudi

Svi ljudi su divni, osim onih kraj nas.

Da li samo zato što dobro poznajemo ove blizu, ili stoga što nas ti blizu mogu povrijediti?

Pisci opisuju ljude s toliko karakteristika da se ponekada zateknem kako sam razočarana što sve to i ja ne mogu doživjeti. Miris, osjećaj, pokret lica, misao, pokret tijela. No, pisac stvara likove, oni reagiraju na svaki njegov poticaj. Dok stvarni ljudi, ako i osjete miris svježe čokolade, nećeš im vidjeti u duši da su sretniji. A niti ćeš imati vremena vidjeti da radi toga što su sretniji uspravnije stoje ili žustrije hodaju.
Mi smo si, ljudi, postali jako otuđeni. Ili smo takvi i uvijek bili. Ili smo samo drugačiji od tog, otuđenog, u djetinjstvu i mladenaštvu.

Ja ću vam reći nešto o ljudima.
Volim ljude.
I kradem im nešto. Sekunde. Kada hodam, trčim, u svakom trenu promatram osobe koje su oko mene ... i živim u njihovim životima taj jedan trenutak. Ponekad ih i udahnem ... iako baš taj dio često izbjegavam.... a najčešće ih samo čujem ... ili vidim. I oni postaju dio mog života.
Baš volim ljude.
- 22:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>