PAZIKUĆA

Image Hosted by ImageShack.us
Dajem svima na znanje da sam dobila novo zanimanje! Postala sam pazikuća! Nakon 4 godine faksa udijelili mi samo ovo rofl
Ok, a sada ozbiljno. Ne, nisam postala pazikuća, to je dobro, no loše je što u neku stranu i jesam, ali me ne plaćaju (to je valjda najgore greedy radim za džaba). Hehe...ma ne! Privremeno dragi i ja čuvamo kuću njegovog ujaka. Sinoć sam tamo spavala prvi puta. I znate onu babsku :Kad negdje spavaš prvi puta pokušaj zapamtiti što si sanjao/la jer će se to ostvariti! Hm...pa dobro, moram reći da su mi se dosta puta snovi ostvarili pa me nekada strah zatvorit oči. I tako, ja tamo spavala, tj.pokušala zaspat. Prvo mi je to bio problem jer nikako nisam mogla utonut u san, kao da me nešto mučilo. Ali, ne znam što. I napokon sam valjda zaspala i kad sam se ujutro probudila sjećala sam se više manjih snova kojih se sada više ne mogu sjetiti do kraja. Uglavnom, bili su tako besmisleni, glupi ali i ne baš poželjni da se ostvare u mom životu. I tako sada ja razmišljam i iščekujem njihovo ostvarenje smijeh HA HA HA! Naravno da se šalim! Možda večeras sanjam nešto drugo i puno ljepše, a možda se uspijem i naspavati! Ne bi baš bilo dobro da na posao dođem OPET umorna.

15.01.2007. u 17:22 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

opustiti se, saznati nešto novo, podijeliti svima dobre vibracije, zezancija...

layout for myspace

layout for myspace



TKO SAM JA?

- žensko od 24 godine
- sve mi je u ljubavi-fala Bogu da je LjubavMoja uz mene
- u 10.mjesecu se udajem
- friško diplomirana
- tražim posao
- pokušavam shvatit život i ljude
- užasan idealist i romantik
- pokušavam se spustit na zemlju
- volim kuhati
- volim ljubiti
- volim učiti
....
=volim sve



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Rado klikam thumbupsmokinsmijehkiss

opaljena
Lennon
brunhilda
kramer
michi
kate
aibreann
kirshna

Image Hosted by ImageShack.us
mmmmm....milka

Image Hosted by ImageShack.us
ljubav...Ljubav...to je svetinja

Image Hosted by ImageShack.us
moj grad

Image Hosted by ImageShack.us
obožavam mačke....tako su umiljate,a prepredene kad trebaju biti

Zahvale