29.12.2007., subota

Bog nam daje rođake, ali hvala nebesima prijatelje možemo birati

Od drage prijateljice dobila sam za Božić magnet na kojem s prednje strane stoji tekst iz naslova. Razmišljajući o svojim prijateljima, a i rođacima, uočila sam da gotovo svi imaju ili su imali pse. Ta moja draga prijateljica ušetala je jučer u naš stan sa svojom predivnom kujicom Tarom. Prvi pas u našem stanu otkad nema Ree. Srce mi je brže zakucalo od sreće kad sam ugledala Tarine tople oči i ponovo čula zvuk šapica. Tara je ispitujući novi teren otkrila zdjelu s bombonima i zamislite poslužila se njima, brižljivo birajući "prave" okuse i vadeći ih samostalno iz papira.

Tara daje šapu
Photobucket

Tara razmišlja
Photobucket

Na Božić smo suprug i ja ručali kod mojih roditelja, kojima već 15,5 godina život uveseljava jedan kokerić. On već dugo ne čuje dobro, slabo i vidi, ali njuh ga nije izdao, naročito u vrijeme obiteljskog ručka.

Ari
Photobucket

Malo kasnije, istog dana, posjetili smo i drage nam prijatelje, koji su prošlo ljeto našli na moru napuštenu i izgladnjelu mješanku i udomili je. U toplini njihova doma uživa sa svim njihovim ostalim ljubimcima, kojih nema malo.

Stela
Photobucket

Drugi dan Božića posjetili smo još jednu dragu nam obitelj koja razumije našu apsolutnu posvećenost šnaucerima.

Jedino ovako je moguće slikati Gugija
Photobucket

Još jednom želim svima ugodne blagdane, do skorog čitanja!
- 01:05 - Komentari (14) - Isprintaj - #

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sve o šnaucerima

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Moji najdraži blogeri

Luki

PasSigmund

Taken by the storm