scarpetta

ponedjeljak, 23.05.2005.

E, jesam i ja budala! U svojoj beskrajnoj revnosti i želji za poslom, odnosno za nekome pomoći, skoro sam ostala invalid!
Dakle, subota ko subota, dan kad ne znam gdje mi je glava a gdje guzica...trči sim, trči tam, svatko ima neke želje i željice, svatko nekaj od mene treba...Curke se spremale na svadbu, pa se moraju od ranog jutra dotjerivati i isprobati sve moguće modne kombinacije, znate kak to već ide, tako da im malo vremena preostaje za kućne obaveze. Pomislim tada, kaj sad, mladost je jedna i neponovljiva,kad će ako ne sada. U redu, uzmem usisivač u ruke i udri.. Još nisam do kraja ni gotova, kad se moj dragi mužić, sav zajapuren i znojan pojavi na vratima, gunđajući kak samo on radi u kući ( čovjek je kosio travnjak ispred kuće!), kak se gospođice čitav dan uređuju i izležavaju i tako još koješta blablabla...Inače, osim posla na radnom mjestu, košnja travnjaka (dvorišta) je njegov JEDINI posao, da se zna! No, bit će da mu je i to teško palo, sav se uspuhao...bilo je zbilja vruće! I tako...pogađate! Da ne bude rata (a već se "nabrusio" na cure!), završim s usisavanjem i prihvatim se.....KOSILICE! Nije to baš lagan posao, naročito ako imate cca 300 kvadrata za kositi heheh...a trava je bila dosta visoka i nekako vodnjikava, pa se kosilica stalno začepljivala...Sad ugasi kosilicu, pa ju očisti, pa ponovo upali, pa tako nekoliko puta, pa ti lagano dopizdi! I da skratim postupak, sagnem se, kosilica radi, a ja rukom čistim ispod travu! Koza! Naravno, dobro sam i prošla, nož me bočnom stranom udario u kažiprst! A vidjela sam sve zvijezde usred sunčana dana, čak i one do sada neotkrivene:))))))))) Prst je istog trena bio ljubičast i barem duplo deblji od ostalih:(((((((( Tako je košnja (a i svi ostali poslovi) za taj dan završila! Tek sam kasnije postala svjesna koliko sam bila neoprezna i kako sam u sekundi mogla ostati invalid! A desna ruka! Brrrrr...nije bez vraga polaganje zaštite na radu, iako je to mnogima trivijalna stvar! A nije da ne znam koliko je to opasno!
Srećom, sve je dobro završilo, osim kaj sam u dva dana potrošila tonu leda! Danas je već bolje. Prst je ljubičast, ali je oteklina splasnula.
Pouka: Ne gurajte prste gdje im nije mjesto!

- 13:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svakodnevica...od politike do mode i natrag

Zašto nemam hrabrosti za...?

Kako steći poštovanje i samopoštovanje?

Kako se prestati samosažalijevati?

Odlučni rezovi u životu...
Moje pjesme, moji snovi....



Sanjam
da te opet
slušam kako dišeš,
kako dišeš dok
savija se trava,
da me dira
tvoja kosa plava,
tvoja kosa
na mom licu draga...


Sanjam,
da se opet
ljubimo u klasju,
u tom klasju što
leži tu pod nama
i da luta
tvoja ruka vrela,
tvoja ruka
preko moga tijela...

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam,
jer zavoljeh jednu ženu
ženu koju sanjam.
Samo jedan život imam
koji nisam htio,
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smio...

**************

Tu u meni još ima snage
za sve dobre i loše dane
jer dok ima još imalo nade
ja ću vjerovati
da LJUBAV postoji...

***************

[B]Proljeće je....

proljeće je a u meni nemir
od sreće bi zagrlio svemir...
proljeće je i miriše trava
srce kaže ti si ona prava....



Teško je mislit na romantiku
slušat razum i logiku,
kad si tako mmmmmmm
DOBAR...