projekcija filma milorada milinkovića o satanu panonskom

25 ožujak 2011

[/IMG]

Stigao je film na CD-u na moju adresu! Zahvaljujem se gospon Šariću, direktoru DORF festivala na susretljivosti i volji da podjeli taj dragocjeni arhivski zapis s onima koji nisu mogli prisustvovati kino-projekciji ;)

Onom tko sinoć nije bio u Rijeci, neka bude žao. Ukupno 224 prijeđenih kilometara autom, radi filma u sjajnoj organizaciji DORF festivala, definitivno se isplatilo. Mogu samo reći da je ovaj Milinkovićev film nešto najbolje snimljeno o Satanu Panonskom što sam vidio. Još sam naježen. Brrr... A ja ne bih bio ja, da ne sredim direktno od organizatora i kopiju tog dokumentarca. Prema dogovoru, za otp. tjedan dana, film će stići poštom na moju adresu ;)
Toliko...

Film će biti prikazan u sklopu programa festivala dokumentarnog rock filma – DORF od u trajanju od 10. do 13. ožujka 2011. u 2 grada: u Gradskom kazalištu Joza Ivakić u Vinkovcima i Art-kinu Croatia u Rijeci/Novost petog DORFa program EDIT, namijenjen mlađima

Inače, film o Satanu Panonskom će biti prikazan u Rijeci, u Art-kinu Croatia, ovog vikenda, 12. 03. 2011. u 21:00h, u trajanju od 33 minute. Cijena ulaznice iznosi 10 Kn. Riječ je o jedinom filmu snimljenom za života Satana Panonskog, koji je ujedno i diplomski rad Milorada Milinkovića i uzbudljivo svjedočanstvo nastupa u Beogradu. U filmu pratimo Satanov nastup u SKC, pa gostovanje kod kultnog Fleke na Radiju B92, potom razgovor u stanu i sve završava nikad prikazanim kadrovima iz bolnice Popovača. Obzirom da je original nedostupan, pogledajte digitaliziranu VHS kopiju (nešto lošije kvalitete zvuka), uz dopuštenje autora…


Više o filmu i cjelokupnom programu možete pogledati ovdje:
Satan Panonski - dokumentarni film


[/IMG]




<< Arhiva >>