subota, 01.11.2008.

Challenge i nesto o meni:)

Drage moje,
1. novembar. Do 1. januara, tj. za 2 meseca , imacu 50 kg ( 7 kg manje).
Znam da cu uspeti, sigurna sam u sebe.
Pokretac mi je challenge od ponedeljka.
Zadnjih 10 dana se prejedam, pms i ostali faktori su me unistili. No, ne dam se ja, jaka sam.
Ne volim da pisem svaki dan post, jer se kod mene promeni 1000 raspolozenja u danu, i taj post bi bio nerazumevajuci jer sam ja na neki nacin specificna...

Mia je bila prisutna svaki dan. Kada guram prste, ja ne verujem da sam to ja, kao da nisam svesna sta radim. I kad citam negde za bulimiju, ne mogu da verujem da sam ja jedna od mia. Najveca zelja mi je da me ostavi vise na miru.

U globalu sam ja jako srecna.:))
Imam decka 2 godine, drustvo koje me obozava, stalno odlican djak, ( a jako malo ucim- pamtim na casovima sve), omiljena sam, kazu da licim na Barbi ( slatka plavusica). Samo mi problem predstavlja kilaza. Potreba da budem krhka, da se sakrijem, da... ne znam ...bilo bi mnogo lakse... DA BIH BILA ZASTICENA od losih stvari...
Toliko od mene. Od pon. pisem izvestaje... ljubim vas!

- 16:46 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.