ponedjeljak, 27.10.2008.

LJudi.... Da li me se neko seca?;(
Jako mi je zao sto nisam bila tu....
Problemi sa netom, porodicni problemi...
Jako malo vremena za mene...

Ugl... Mnogo sam smrsala... Mia je jos tu, ali ne tako cesto.
Sve farmerke su mi velike.. Pricaju da sam anorexicna jer sam se prepolovila.
Ja znam da nisam.
Ne znam koliko imam kg. Plasim se vage, a i nemam je.

Jako mi je nedostajalo ovo. Citala sam vase blogove svaki dan... I radovala se kad god sam procitala da je neka od vas izdrzala vodeni, smrsala i sl..
Jer ipak znam kako je to.

Btw, je li tacno da ponovo postoji nas forum? BIla bih zahvalna kad biste mi ostavili link. VOLIM VAS PUNO! :)
Vasa ....

- 14:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.