četvrtak, 19.06.2008.

Vratila sam se...

Joj ljudi , strašno ste mi nedostajali...Ja sam mislila da će me svi zaboraviti.:sretan
Da krenem ispočetka :

1. Bila sam van Beograda 7 dana, išla sam malo kod starije sestre, jer sam raskinula sa dečkomcry, ali smo se pomirili juče čim me je ugledao.,thumbup

2. Promena plana- prekosutra idem 3 dana na more sa ujakom iz Češke ( nisam ga videla 11 godina, pa da obnovimo rodbinske veze)sretan MOgu da sredim nekoj od vas, mnooogo je sladak...rofl

3. za 9 dana ( od 30.juna do 10 . jula ) idem sa dečkom na more.Znači ovih dana mora biti stroga samokontrola...rolleyes

4. Možda idem i od 20.jula sa frendicama na more, ugl bićete obaveštene..:kiss

5.IMAM 56. 5 kg! roflnaughtysretansretansretansretan

Pucam od sreće. Sve sam bliža cilju, a kg padaju, a ja se minimalno trudim.
Kod sestre sam jela do 800 kcal dnevno, i šetala bar 2 sata. I eto- 1.2 kg je otišlo. Kosti na kukovima se naziru, a one ključne ( my favorite) se baaš vide...sretan

A kad vidim moju sestru , nije mi dobro. Pravo savršenstvo, samo ona to ne vidi, tj. plače što je mršava svaki dan. Ima 49 kg na 1.75 m. Jooj, razlika 126, ja bi ubila za to...lheadbang

6. E gledala sam na našem prvom programu juče emisiju o ANI I MII i došla neka devojka iz Hrvatske i pričala o njenoj bulimiji...6 godina.... Da to nije bila neka od Vas?sretan

Ugl rekli su puno istinitih realnih i tužnih stvari. Što je najgore, ja to gledam, a sa mnom sede moja sestra i njen dečko, a oni su znali za miu moju ( kao i ostatak porodice, ali su mislili da je to moj hir , a ne bolest). I pitaju oni mene- KAKO SI SE TI IZLEČILA BEZ LEKARA?
Ja sam samo rekla : NE ZNAM.headbang


7. kako ste mi vi? Ima li napretka?
VOLIM VASkiss

- 12:15 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.