utorak, 10.06.2008.

57.7

Joj, ljudi, ne znate koliko sam hepi...rofl

Prvo hvala na komentarima, stvarno ste me ohrabrile, ali ono - stvarno. kiss

Prvo, moram da Vam kažem da idem na net 2-3 puta nedeljno, pa tad napišem post i ostavljam komentare.I da, nemam vas u linkovima, jer ne znam to da napravim... Plavuša, šta ću...rolleyes

Drugo- bila sam na onoj dijeti ( voćka - ručak - voćka) od subote ( wow, čitava 4 dana ) , smršala 1.5 kg.sretan
Ali ... Taj ručak... Ugl bi završila sa pooovećim ručkom, i miom... To je rezultiralo sa 7 povraćanja za 4 dana.
A tako sam se ponadala da me je ostavila...cry

No, nije bitno. Krećem u nove pobede. Vidim da se sve slažete za Dijetu VIP ( voće i povrće) , i iskreno mislim da je to bolje za mene. Krećem sa njom, ali ću ubaciti i colu zero ( jer mi ona ubija želju za slatkišima). naughty

E, da zaboravih najvažniju vest - imam 57.7 kg ( pre mesec dana sam imala 62, a kad sam počela da pišem blog 59 )I to je nešto..Znači još 7.5 kg za 35 dana.zujo

Inspiracija mi je tablica sa danima do mora... Thanx Pink Ivy.
E da, imam još jedan thinspo- na mtv-u se vrti pesma Fragma - Toca's MIracle . Devojke u njemu- ne da su prekrasne, nego... No comment.zujo

Na more idem sa dečkom ( zajedno smo 2 god) 10 dana u mojoj porodičnoj kući u Budvi. To mi je prvi put da idem bez family na more( imam 16 god, nemojte da mi se smejete). belj
Nadam se da se neću smoriti sa njim...A najgore će mi biti kad budemo ležali na plaži, a neka prodje pored nas , a on dobaci " Kako je zgodnaaa" ...
E tad će vaša Sara da gone crazy...burninmadheadbangmadblabla


Posle 10 dana, pratim ga kući, a dolaze mi 2 najbolje frendice ...E to je provod...J vas mućo...kiss




- 23:28 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.