ponedjeljak, 02.06.2008.

back on the road

Hej,...

Kako ste mi Ja sam bolje... Krenulo je... Već 3-4 dana sam na 500 kcal koje potiču uglavnom iz povrća, jogurta, nesa i nekad se provuče neki sladoled( od 150 kcal). Mie nema.thumbupSve u svemu- ide...

Znate onaj parti na kom sam bila- prišao mi neki dečko i rekao da sam jedna od najlepših u school( nisam narcis, dont worry, ovo pišem radi nastavka)belj
, ali da sam se "ubucila", tj. da sam bila bolja riba ovog leta na bazenu..l

Ja nisam znala da li da plačem,ili da se smejem...smokinZato sam iscoolirala... smokin

I jedno pitanjce- da li je stvarno tačno da momci više vole manekenke, nego malo popunjene devojke_?


ljubim vas sweeewavekiss

- 22:19 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.