nedjelja, 25.05.2008.

E drage moje... Sad da napišem nešto about myself.

Do moje 13-e godine sam bila mršava, svi su pričali kako sam dobro gradjena etc.Ali... jednog divnog dana su nas merili u školi na sistematskom i rekli mi da imam 50 kg. Za mene je to bio šok. Počela sam da budem opsednuta dijetama.

Baš u to vreme sam odgledala neki film sa 2 drugarice, jedna ana, jedna mia, kako pomažu jedna drugu, i teraju se da povraćaju i i da se zgladnjuju. Prvi put sam videla šta je to, i počela i ja da povraćam, ali nažalost nisam gubila kg.

Posle nekog vremena sam odlučila da budem na vodi što duže. I uspela sam-za 14 dana na vodi sam sa 58 pala na 50 kg( pre 2 god.)

I od tada variram sa kilažom.Zadnji put sam smršala letos sa ovom dijetom na kojoj sam sad- za mesec dana 8 kg, i kilažu od 52 kg sam održavala do februara ove godine uz pomoć mie,ali mi je mama saznala (zbog ranica na ruci)i napravila dramu, tovila me kao svinju, i tako sam došla do 60 kg.

Na dijetu sam krenula u četvrtak- i do danas sam skinula 1 kg-sad imam 59.
Planiram da do kraja školske godine- 22. juna ( 4 nedelje) skinem 7 kg i održavam ih pravilnom ishranom, bez mie. Samo želim da se izvučem iz ovog začaranog kruga.

Planiram i da budem na mesečevoj, samo me zanima -da li se gubi voda, ili masne naslage?

Ova slika mi stoji na desktopu od maja prošle godine, jer mi je najveći thispo. pusaaaa


thinspo

- 23:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.