25.11.2006., subota

Sačekuša, izletuša, pratuša

noćas me u 03:27 napal skupina retardiranih mrava pedera iliti kulturnim jezikom rečeno, mrava homosexualaca. ležim ja u krevetu, sanjam kako sam prebio moćnog Chuck Norrisa uvalivši mu svojom novoizraslom prenabildanom trećom nogom roundhous udarac koji ga je pogodio u desnu obrvu s lijeve strane i ostavio ga zrikavog za vijeke vjekova, no to sad nije važno. i jel, taman ja u snu počeo likovat, tek osjetim nešto... nešto se popelo na mene... ''pa šta je sad u pizdu materinu, nije valjda još jedan neobrijani četnik koji mi se zna zavuć pod krevet da me uvati na spavanju i ubije'' - pomislih... no to nije bilo to... ubrzp sam shvatio da se radi o gomili mrava pedera, iliti mrava homosexualaca. već su se bili preformirali u penetrirajuću formaciju, no znam ja kako odjebat mrave pedere... zbacio sam ih s kreveta i brzo zgazio jednog. tada je uslijedio uobičajeni ritual. kada u zajednici mrava pedera jedan mrav peder pogine, svi ostali mravi budu jako tužni da se međusobno od tuge svi pokaraju. i naravno, upravo se to dogodilo. kad su počeli ''tugovat'' za poginulim pederom, ja sam ošo po šibice o sprej ''Oust''. od tog sam koristeći znanje koje sam stekao na West Pointu, Legiji Stranaca, devetoj Airborne diviziji i u vrijeme mog boravka s Crvenim Kmerima u Kambođi, napravio primitivni bacač plamena. mravi su još bili tužni, a ja sam poput Zeusa i Jupitera zajedno posijo smrt po parketu. naravno, mislio sam na sve unaprijed. pošto sam koristio Oust, smrdilo nije.
eto, jebli majku homosexualnu, kako su mravi meni smjestili sačekušu, no ja sam ih dočekao jednom pravom izletušom! evo, jednom skicom ću vam pokazat kako sam vješto primjenio svoje znanje stečeno u West Pointu, Legiji Stranaca, devetoj Airborne diviziji i u vrijeme mog boravka s Crvenim Kmerima u Kambođi da napraviom primitivni bacač plamena za samoobranu od raznih napasti, sve od četnika ispod kreveta pa do mravi pederčina:

Image Hosted by ImageShack.us

nadalje, namjeravam kupit novu električnu gitaru da mogu malo mučit uši ljudi koji žive u okolnim stanovima. ošo ja s kolegom u trgovinu muzičkim instrumentima i pojačalima. čim smo ušli unutra, osjećo sam neko zlo, no to je bilo samo u mojoj podsvjesti pa nisam tolko obračao pozornost na to. i uzeo ja jednu gitaru, ušteko u pojačalo i malo zasvirko hendrixa. tek, ugledam ja nešto krajićkom lijevog oka... nešto se približava. munjevito trznuh svojim ultranabildanim vratom kojim sam neki dan zaustavio tramvaj koji je skoro pregazio neku žensku, koja je iz zahvalnosti htjela spavat sa mnom na tračnicama, što sam ja odbio jel je na tračnicama... krajnje neudobno, no to sad nema veze s ovom pričom... di sam stao... a da, trznuh prenabildanim vratom i ugledah kako sakati žohar performira pratušu. prenerazih se, jer inače ne volim žohare, pogotovo one sakate. kad je uočio da je opažem, žohar je nastavio gmizat pokraj moje noge, no to mu baš nije uspjevalo jer je sakat, odnosno, nema jednu od svojih 6 nogu. tako je grotestno taj žohar šverio u desnu stranu dok je pokušavao uteć. nisam izveo izletušu jer je bilo krajnje neuljudno zdrobit žohara te veličine, a usput i invalida u trgovini s instrumentima. i tako smo kolega i ja utekli iz trgovine.

vjerojatno ste primjetili zanimljive riječi koje sam koristio. to su vam, naime, originalne, izvorne Vinkovačke riječi, a ko ih ne shvaća, sad ću vam ja objasnit:

Sačekuša: sačekati nekoga i onda ga prebit. sačekuša nije sačekuša ako se ne sačekuje iza kontejnera.
Izletuša: zaletit se u nekog s namjerom da ubijete boga u njemu.
Pratuša:
pratiti nekog pomalo prikriveno s namjerom da mu slomite kosti. ne uspjeva ako žrtva ne vikne ''Najebašmo!'' ili ''Najebah!''

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3