sarajevski

12.12.2004., nedjelja

Sarajevski, 3,14čko jedna...

Mjesto radnje disko klub, svira narodnjake...ma ne, mjesto radnje jedna sarajevska kafana pod nazivom Central. Nisu narodnjaci već neki dum-dum štatijaznam. Stojimo u masi my friend i ja. Gužvancija, jedno obično subotnje veče...mnogo lijepih djevojaka, i ružnih muškaraca... Ima se sta pogledati, pokoji slatki pogled se uhvati, negdje gola nogica bljesne, negdje dekolte... Atmosfera po mom ukusu, odavno se nisam ismijao kao to veće, stvarno smo imali dobrih provala...
I onda ulazi ona...jedna plava maca, u farmerkama i do grla zakopčana, ali jebote...blješti. Ne nakitom, ne šminkom, već ljepotom. Ima onaj fol kojio kaže "toliko je lijepa da čovjeku zastane dah". E taj fol uopšte nije neka izmišljotina ili pretjerivanje, od ove mace zaista zastaje dah. I dolazi, i sa jaranicom staje metar od nas. Pričaju, ne bendaju nikoga oko sebe...
Friend: Sarajevki, idi pitaj je jel ona anđeo...
Sarajevski: Šta se tu ima pitati...nisi slijep...
I tu sam shvatio da sam 3,14čka...dobio sam onaj odvratni strah koji imaju muškarci kada je lijepa djevojka u pitanju. Ono zbog čega mi se puno takvih djevojaka žalilo kako ne mogu naći momka jer im niko ne prilazi. Inače ja nemam takav osjećaj, ali ovo...
Da se razumijemo, nisam ja njoj ni mislio prići, ali znam da ne bih to smio uraditi čak i da sam želio...ili bih možda u najboljem slučaju prišao i stajao sa glupim kezom, sve dok ne bi shvatila da sam retardiran :))
I onda smo se počeli zajebavati na naš račun i smišljati "dobre" fraze za prilazak, tipa
"Mala, ti si stvarno subotom jedna dobra 3,14čka..."
"Mala, da si samo malo ružnija prišao bih ti, ali ovako, nemaš šanse..."
Znam da bi je ovo oborilo sa nogu, i da bi morala popustiti pred ovako šarmantnim izjavama, ali je ona nezahvalno odlučila da ode... Do dugo u noć smo stajali i mahali za njom, dok su nam se suze slijevale niz obraze. Prošlo je toliko vremena(skoro 24 sata), a ja je više nikada nisam sreo...ko zna gdje je, i sa kim je sada... Zelio bih samo znati da li me se bar ponekad sjeti... :p

- 18:36 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dio interneta (iznad Sarajeva) za ispoljavanja vlastitih frustracija..

Free Counters

Linkovi

G-mail svoj ima...heeej...

sarajevski@gmail.com
(Thanks Leeloo)