Sarin mali kutak

subota, 07.05.2011.

Kod Sandre

Okupala sam se. Obukla sam mini rozne tange, minicu i majicu. Parfim nisam nikakav uzela. Jaknu sam obukla i krenila sam kod moje sestre Sandre i šogora Nikole. Točno u pola 7 sam stigla. Pričali smo malo kako se osjećam. Malo nervozno i mali strah imam pa na čudan način jedvo čekam da dođu i da sve to počne :)) Sandra mi je dala neko ulje u maloj flaši da se namažem tamo kudan ću dobiti šibu :)) kaže da će 4 puta manje boliti. Namazala sam cijelu guzicu stegna i spriheda brežuljak i to drži najmanje 5 sati ali će poslije neugodno biti istovremeno sve masnice će me boliti srbiti i peckati. Zvonce na vratima se čuje, njih dvojica su. Kad sam čula da su oni odmah sam se počela skidati. Jedan od njih je to primjetio i rekao: - Bravo Saro, već se pripremaš i skidaš, kad skineš sve sa sebe onda fino uredi ove 4 šibe. Ovako gospođo Sandra, mi ćemo se sada isto skiniti skroz goli i ostavit ćemo robu ovde u hodniku. Onda idemo u dnevni boravak i cekat ćemo Saru, poslije neću da nam smetati bezobzira kako se vama bude činilo da situacija je, ok? Čula sam sve šta su rekli mojoj sestri i šogoru. Sandra mi je prišla dok sam uredivalw šibe - Dolazim u dnevni, njih dvojica me stojeći čekaju a kurčine im mamašu i pulsiraju. Ajj samo kažem kad me ošine koji od njih. Stalno sam zauzeta, ili drkam ili pušim ili me jedan od njih jebe šibu često dobijem. Svršavaju mi svugdije: u rukama u ustima i pizdi mojoj po meni, ja dobivam orgazam za orgazmom, dobivam sve više i veće masnice, počimam da budem sve umornija, izcrpljenija, znojim se sve više uuuuhhh jako sam izcrpljena, čini mi se da je nekoliko sati trajalo mučenje. Iznenada sam čula glas moje sestre Sandre: - Čujte momci, dosta je više mučenja moje sestre! Aaajj, aaaaajj, idite jedan kad si me već ošinio trebao si po guzici preko suknje a ne ispod suknje po goloj koži! - Vidi je, kako je se izvalila na podu i raširila se. Ni malo te nije stid pokazivati tako golu pizdu i guzicu i sad će ti prisist to što hodaš bez gaćica! Swisch otkopčaj suknju i skini je! Taaako, dobro je da si brzo shvatila da je poslušnost jedini izbor swisch sad skini i majicu! Swisch šta cviliš i jecaš! Swisch taako shvatila si da je najbolje se poslušno naguziti i ponizno primati šta se dobije swisch! Sad fino pridji mom prijatelju i svojoj sestri i izvadi njegov kurac iz njene pizde i stavi ga sebi u usta swisch! Puši mu ga lijepo i budi mirna swisch! - Haaloo! Šta se ovde dešava! Otkud vam pravo da se tako ponašate sa mojom ženom? - Ohoo, vidi ti junaka? Mislim da se naš junak zove Nikola, aa Nikola? Sad ću ja tebi junačino naša dati dva prijedloga pa ti sam izaberi i odluci: Dali želiš da dobiješ dobri batina sa šibom po guzici naravno goloj ili da mi drkaš moj kurac, ako pristaješ na taj drugi prijedlog onda počmi odmah! Mmmm, braavo junačino naša! Samo mi ga drkaj mmm! Vidiš mog prijatelja kako dobro guzi tvoju ženu, a ona uživa u dobroj jebačini. A sad mi reci da pristaješ popušiti onako mokri kurac mom prijatelju i ujedno da probaš i ukus i miris pizde od svoje žene. Baš dobro da pristaješ, nek se oni još malo jebu a ti ćeš meni sad malo popušiti a ja ću ti poslije reći kad ćeš popušiti mome prijatelju. Mmmm, pravi si junačina, fino mi ga pušiš mmm. Ne ispuštaj kurac iz usta želim da ti svršim u usta! Mmmm, mmmm ti si super dobar junak! Ooo, sad idi k njima tamo i izvadi kurac moga prijatelja iz pizde svoje žene i onako mokroga mu pokusi. - Nijemo smo ja i Sandra stajale i gledale kako Nikola puši kurac, malo mi ga žao, sigurno mu je neugodno, ali me uzbudilo to sve :)) jadni moj šogor, vidi se da mu nije lako tip mu svršava u usta a on mora gutati. Poslije su zadovoljno otišli stranci.

- 12:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2011 (3)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (5)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Svibanj 2010 (13)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Lijepa Sara

Linkovi