Sarin mali kutak

četvrtak, 05.05.2011.

Dva uvjeta na poslu

Jučer, utorak 3.5.2011. U 15:00 sati, sat vremena prije završetka radnog vremena. Na kassi sam i prilazi mi jedna radna prijateljica Ana i rekla mi da idem kod Šefa u kancelariju, a umeduvremenu će me ona zamjeniti. Odmah sam otišla pokucala na vrata i ušla sam. - Saro reci mi da nije istina da si i danas došla na posao kroz gola i bez gaćica ispod suknje? - Priznam Šefe nemam gaćice na sebi i skroz gola sam ispod suknje.- Znala si da rizikuješ otkaz zbog toga, šta da radim s tobom, Dat ću ti dva uvjeta: Ili otkaz već danas, ili ako pristaješ da te jebem preko stola s guza pridji stolu i naguzi se preko njega. U sebi brzo mislim, ohh Boze oprosti mi ali otkaz nesmijem dobiti. Prilazim stolu, koljena mi podrhtavaju, osjećam vrućinu između nogu i osjećam da sam već znojna između nogu. Naguzila sam se preko stola, lice u ruke sam stavila, umirala sam od stida i neugodnosti kad sam osjetila da mi je suknju otkopcao i sumnja mi pala na pod. Osjećala sam da stoji i gleda i zaviriva mi po goloj guzici i pizdi. Cula sam da je rekao da rasirim noge, odmah sam poslušno raširila noge. -Lice sam stavila u ruke na stolu i nepomišljam da podignem glavu. Čujem i osjećam kako se on skida iza mene i čujem njegovo duboko disanje i znam da stalno gleda moju golu guzicu i pizdu. Stresla sam se kad sam osjetila njegovu ruku među mojim nogama na mojoj skroz goloj i već jako vlažnoj pizdi. Brzo sam osjetila kako mi je stavio jedan prst u pizdu, pa dva i tri i čujem kako mrmlja: - Lijepo Saro, pizda ti je super vlažna i spremna za moj kurac. Sutim i stidim se i ponašam se kao da ništa nisam čula. Osjećam da me dodiruje po guzici nešto veliko čvrsto i vruće, brzo sam shvatila da je to njegov kurac. Želim da umrem od stida jedan muškarac me ima a ja se stidim podigniti glavu, stidim se što me ima na ovakav način i prvi put golu, osjećam se poniženo i ljutim se na moju pizdu što je postala jako uspaljena i što želi kurac da uđe u nju sto prije. Aaahh, uuuuu, iznenada me cijelu ispuni, čitavog mi da stavi, mmm, prepustila sam mu se, prihvatila sam to da mi pizda uživa i skroze sam se opustila. Osjećam jako pulsiranje njegovog ogromnog kurca u mojoj vulkanskoj pizdi. Sve teže dišem, mmm, nemogu si spriječiti, sve glasnije stenjem aaaa, uuuu. Kako ritmično do pola izlazi i nabija mi ga do dna opet uuuu. Ooohh kako mu je ogroman i krut! Kako ubrzava, osjećam nešto čudno, bojim se da svršava u meni, uuuuhh, oooo, jadna ja šta ako ostanem trudna. Nemoćna sam, nemam glasa u grlu da mu protestujem, nemam snage da i šta poduzmem. Klitoris mi strašno ubrzano vibrira, svakog trenutka osjećam da ću se otvoriti, uuuuh, oooo, kakav predivan orgazam mmmm sad njegov ogromni kurac strašno dobro osjećam u mojoj vulkanskoj pizdi, nemoćno na stolu ležim i skoro vristim od svakog njegovog pokreta u meni, orgazam za orgazmom, exploziju osjećam u sebi, vrtoglavicu osjećam, jako i brzo se znojim, nisam ni svjesna da već odavno mješam i guzicom i pizdom, mmmm, uuuuhh, osjećam da me nesvjest hvata, šutim i nezelim ništa da kažem ni lice da pokazem, mmmm! Ohh Bože snažno i čitavog mi ga nabija, uuuu, oooo i ubrzava, uuuu strašno curim, noge mi podrhvataju snagu u nogama gubim, strašno uživam, izgubila sam skroz pamet i samo vristim, da! Da! Da! Daaaa!

- 07:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2011 (3)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (5)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Svibanj 2010 (13)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Lijepa Sara

Linkovi