petak, 10.09.2021.

Želiš naučiti raditi sapune od majstora zanata?

Važno ti je da znaš od čega se sastoje sapuni koje koristite svakodnevno? Rješenje je tu ispred tebe, a ono glasi - možeš samostalno napraviti sapune za svoju porodicu. Evo kako…

Postoje dva načina:
1) Počneš sa samostalnim učenjem, probaš, griješiš i učiš iz grešaka
2) Uz mentora i druge žene poput tebe koje će ti biti podstrek i podrška - kroz radionicu izrade sapuna.

I sama sam prošla kroz sav taj proces nedoumica, pokušaja, lutanja bez mentora i podrške imoram ti reći da je taj put teži.

U izradu sapuna sam se upustila nakon porođaja. Sva sredstava za pranje beba na policama veletrgovina su sadržavala u sebi detergent SLS koji je kod većine ljudi glavni uzrok isušene i osjetljive kože. Moj otac je u radioni taj zloglasni sulfat koristio za skidanje najgoreg mazuta s metala. Nije dolazilo u obzir da svakodnevno time perem svoju djecu. Tako sam dobila ideju da sesama bavim izradom sapuna. Ali odakle početi?
Imali smo dosta svog maslinovog ulja, međutim sam proces, iako jednostavan, bio mi jepotpuna nepoznanica i ulijevao mi je strah.

Tada sam upoznala Suzanu, Beograđanku iz Strasbourga koja je među prvima na svijetusmišljala sapunske šare. Svoj prvi sapun sam napravila dok me ona vodila, bodrila i provjeravala preko Skypa. Bio je kombinacija maslinovog i kokosovog ulja. Izgledom nije ni blizu poput ovih koje radim sada, ali je bio praktičan i služio je svrsi. Nakon što je Suzana došla kod mene u Split i Tučepi radile smo sapune svakodnevno. Uz njeno znanje i energiju sapuni su osvojili srca svih mojih poznanika i njihovih bližnjih. Otvorila mi je vrata u sapunski svijet i zahvalna sam joj do neba i nazad. Još zahvalnija sam što je od mene napravila mentora koji je izučio preko 1000 polaznika u posljednjih 8 godina.

Ako je i tebi potrebna podrška da kreneš sa izradom sapuna hladnim postupkom prijavi se na moju radionicu. Piši mi na sapunerija@gmail.com.
Trenutno održavamo radionice online 29-30.9, u Splitu 2.10. i Zagrebu 9.10.

- 13:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>