SAPIENTI SAT !?

srijeda, 24.06.2009.

Emotions again

Jedna osoba me naljutila, ja sam se trenutno zajapurio i uznemirio. Onda sam duboko udahnuo, malo razmislio, izrekao što mislim -a to je da jesam pogriješio, da nisam dobro razumio materiju iznešenu na onom sastanku i da se zbog toga ne osjećam glupo. Sve je u trenu nestalo i smirila se oluja

24.06.2009. u 16:58 • 0 KomentaraPrint#

petak, 05.06.2009.

Razvojni centar

U društvu ukočen i šutljiv.
Iako zadnjih dana osjetno poboljšanje, nisu se u potpunosti povukli simptomi.


(5 tjedana Zoloft 50mg)

05.06.2009. u 19:35 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 03.06.2009.

Postanak


Dana 03.06.2009. bio sam sasvim svoj, povukli su se simptomi depresije. Tada sam trebao ustrajati ali nisam. Taj dan početak je ovog bloga, jer zadnje 4 godine bile su pune patnje, koju bih izbjegao da sam tada ustrajao.

Nakon 3 tjedna AD obično mi postaje bolje, nakon 4 tjedna obično počnem trčati i tak...
Kako je moguće stalno ponavljati istu grešku?
Na početku kažem da neću prestati, i čim mi bude bolje napuhnuto samopouzdanje me natjera da prestanem.


03.06.2009. u 23:01 • 0 KomentaraPrint#

Poslovna kompetencija

(16:03)
Na poslovnom sastanku ispao sam nekompetentnan. Nisam bio u stanju - jer se nisam dobro pripremio - odgovoriti na pitanja na koja sam morao znati odgovor, jer mi je to posao.
ALI NISAM ZBOG TOGA MRZIO SEBE


(1 mjesec Zoloft 50mg)

03.06.2009. u 23:00 • 3 KomentaraPrint#

Emotion control

01.06.2009 ponedjeljak


Dobro sam ovladao danas emocijama. Na tehničkom pregledu inzistirao sam da mi priznaju 2 tjedna zakašnjenja,, ali NISAM SE UZNEMIRIO NITI IZGUBIO KONTROLU, samo sam asertivno zauzeo se za sebe i mirno i pristojno tražio što mislim da mi pripada. Bio sam spreman i na mogućnost da ne uspijem.
Na kraju su mi udovoljili

03.06.2009. u 19:30 • 0 KomentaraPrint#

Ja sam dobar tata!

28.5.2009. četvrtak


Danas sam svoju djecu vodio u Maksimir, sam. Igrali smo nogomet, trčali po travi i bilo je sjajno. Baš smo dobar tim kad smo skupa

(3 i pol tjedna Zoloft 50mg)

03.06.2009. u 19:20 • 1 KomentaraPrint#

Depresija once again

25.05.2009. ponedjeljak


Dragi moji evo me opet.

Hrabro sam prestao s andtidepresivima, pokrenuo biznis i - propao! Sad sam jos dublje nego sto sam bio...

Poceo sam prije 3 tjedna Zoloft 50mg i tek sad pomalo dolazim k sebi...i uvidjam uzasne posljedice depresije....

Bit lijecenja je promijeniti stil zivota, razviti dobre navike, odvojiti se od navezanosti na proslost i iskoristiti moc sadasnjeg trenutka. Antidepresivi su tu samo da covjeku daju snagu za ovaj proces koji traje nekoliko godina!!!

03.06.2009. u 19:10 • 0 KomentaraPrint#

remember me?

Srijeda, 29.04.2009. (17:15)


Hey ljepotice!

Pa nisam nigdje u stvari ovdje sam u Zg

Lijepi je Dubrovnik bijah tamo poslovno prije 5 godina,
valjda se zidine nisu puno promijenile

Bum malo pogledal kina, a i kazalista, pa ti dam listu prijedloga

Oprastam sto se nisi javljala, it's OK
Ipak sam ja dobrica koji samo klima glavom...hm.....

Ciao!


...odgovor na 2009/4/26 ...
Gdje si drugi tjedan, iza 1.maja? Poned, uto? Kaj ima u kinima? Nešto lagano,
bez pucanja i jurnjave, molim! Naravno, ako ponuda još vrijedi...
Sorry kaj se nisam javljala, ali odlutah čak do Dubrovnika! Ježi ga, moje
vlastito mentalno zdravlje mi je važnije od bilo kog dugog (dobro, osim
staraca - a i kod njih sam bila svako malo).
pa-pa!

03.06.2009. u 19:06 • 2 KomentaraPrint#

Zakajanevo lim ponedeeeel ek....

Ponedjeljak, 23.02.2009. (19:49)


Kae mala?
Si se sveć ohladila...?
Ili si još 'so horney'?

Ili si prehlađena da ne mreš govorit? Mo'š bar pisat onda?

Ja trenutno pijem pivo i jebe mi se živo ;-)


(13-14 mjeseci od prestanka Zoloft 75mg)

03.06.2009. u 19:05 • 1 KomentaraPrint#

Pozdrav očajnika

nedjelja, 18.01.2009. (13:07)


Zao mi je sto ti nisam imao snage iskreno odgovoriti na tvoje pitanje:
jer prava istina je: ja zelim umrijeti! To je ono sto instinski zelim

Bilo me sram naravno.

Kao i milion drugih stvari reci tamo pred vama

Recimo da sam si zasrao zivot jer mi je prije 10 godina cura ostala trudna
pa smo mi izmedju tolikih mogucnosti odlucili vjencati se. To nije nikad bio
nikakav odnos, a kamoli brak....sramota nevjerojatna. Jer imao sam 24 nisam
bas bio 15 godisnjak da ne znam sto je seks i njegove posljedice

A kaj da ti to pricam. To se ne moze promijeniti. Glasser kaze pusti proslost.
OK. Ali ona uvjetuje sadanjost???

Glavni uzrok svih problema je sto su ljudi nesretni. BIG DEAL!? Kaj on misli da je otkrio?
Toplu vodu! Naravno da je to glavni uzrok, ali kako to rijesiti?

Zivot je sranje, nerjesiva zagonetka

NE vjerujem da cu se vise pojaviti na fokus grupi.
Ionako imam dug, a ne mogu to vise placati
A da mi date gratis, to vrijedja moj ponos
Jer vase usluge su mi nuznost, a ni to si ne mogu priustiti

Ne moras odgovoriti na mail, necu se uvrijediti

Pozdrav i hvala na svemu



P.S.
Bas si mislim je ti zeznut posao ovdje u Centru
Mozda dobivas jos ovakvih mailova
A i ti bi htjela odvojiti posao od private life
Sori ali nisam znao kome da pisem...

Vjerujem da si ti svog sina bolje odgojila
Znam ga iz osnovne i srednje, dobar je decko :-)
Iako su me uvijek pogadjale njegove sale
Kojima je tako ugodno umio razveseliti cijelo drustvo
Steta sto sam ih shvacao tako osobno .....

Pozdrav jos jednom


(1 godina od prestanka Zoloft 75mg)

03.06.2009. u 19:00 • 0 KomentaraPrint#

Nagla promjena fokusa 3/3

10.03.2008.


I malo sam razmisljao, trebamo se dobro pripremiti, a to traje.
Zapravo bi bilo optimalno da skola starta 1.9.2008.

-ovdje se prekida komunikacija o ovoj temi
-u slijedećih par dana donosi se odluka o osamostaljivanju i 'objavljuje' mailom mjesec dana kasnije
nije

03.06.2009. u 18:30 • 0 KomentaraPrint#

Razvod braka III

Nedjelja, 09.03.2008. (14:09)




Danas sam s djecom malo bio vani, par sati smo vani trckarali i vratili se doma sretni na rucak, koji nam je mamica opusteno pripravila.
Sjetio sam se nekih ljudi, koji su razvedeni i kako nam se jednom cinilo da je to zgodno: jedan partner (obicno tata) odvede djecu na tjedan dana i mama uziva i odmara se. Nedavno sam cuo ushiceni komentar jedne rastavljene mame kako dan kad tata preuzima dijete njoj pocinje zivot jupiiiiii.
O cemu se tu radi? Je li bolje ili nije bolje?
Mislim da nazalost ovo treba povezati s osjecajem krivnje u djece. Poznato je da djeca rastavljenih roditelja osjecaju da su ona to skrivila. Dosad sam mislio da je to djetinja uobrazilja koja nema veze sa realnoscu, ali izgleda da ipak nije tako. Naime, dijete promatra i razumije svijet i ljude oko sebe cesto puno bolje i dublje nego mi mislimo. Sto moze zakljuciti iz prethodnih situacija i komentara - uglavnom olaksanja radi prepustanja djece drugom roditelju? Ne nesto puno drugacije od 'Bilo bi bolje da me nema'.
Mislim da se moze povuci paralela s domom i putovanjima. Kaze se da je svugdje lijepo ali je doma najljepse. Tako je lijepo i biti ponekad odvojen od obitelji, ali sa sigurnim osjecajem da je ta odvojenost privremena. To je ono sto joj daje ljepotu i smisao, sve drugo je iluzija.

(2+ mjeseca od prestanka Zoloft 75mg)

03.06.2009. u 18:25 • 0 KomentaraPrint#

Nagla promjena fokusa 2/3

08.03.2008.



B:
--------
1. Poslovni prostor
2. Ministarstvo i upis u radnu knjizicu
3. Obrt ili d.o.o. pitanje je sad

C:
-------
1. Nenamjenski kredit
2. HAMAG


Oba:
---------
1. Ime tvrtke - prijedlozi

Htio bih napomenuti da bi se tvrtka bavila
-informatickom edukacijom
-nekretninama
-intelektualnim uslugama (instrukcije)
-izdavackom djelatnoscu

To je ono sto mi se sad moda po glavi, pa neka to budu niti vodilje za ime

2. Ideje kako najlakse kreirati program
-jednu smo vec rekli, a to je da netko pohadja tecaj, sto je odlicno
ali i kosta

===============

Sto se tice vremena, ja vjerujem da uz puno truda i maksimalne organiziranosti,
najam pocinje od 01.05., a prvi tecaj vec 15.05. S najmom pocinje i tajnica raditi itd

Pozdrav

03.06.2009. u 18:20 • 0 KomentaraPrint#

Nagla promjena fokusa 1/3

03.03.2008.


Slazem se.
Evo prvi rok: u cetvrtak cemo se naci oko pol 5, do tada
trebamo prouciti ono sto smo dosad na tom radili, poslovne planove
(iz mailova) da osvjezimo pamcenje.
U cetvrtak opet da budemo kratki i efikasni, napraviti TODO listu
zaduzenja, za mene i tebe, i s rokovima
S tim da rokovi opet budu u okviru tjedan dana
Razmisljanje o ideji killer sw produkta neka bude uvijek prisutno,
kaj znas kad ce se stvari poklopiti

03.06.2009. u 18:19 • 0 KomentaraPrint#

Razvod braka II

Srijeda, 13.02.2008.



Opet ja malo o razvodu. Pitat ce netko - jesam li dijete rastavljenih roditelja? Ne znam odgovoriti na ovo pitanje. Ne znam sto znaci razveden. Je li razveden onaj par koji zivi skupa, mrzi se, ne razumije, gaji hladnocu i netrpeljivost i to prenosi na djecu ili par koji se civilizirano i sudski razveo, djeca malo kod jednog malo kod drugog i postuju dogovor da jedan o drugom ne pricaju lose?
Lijepo je imati sretan i skladan brak. Losije od toga je uci u brak pa iz njega izaci. Ali uvjerljivo najgore, najdestruktivnije i narazornije je praviti se da ti brak stima, glumatati pred cijelim svijetom, a u sebi mrziti sebe, partnera, djecu (osobito prvo koje te i 'natjeralo' u brak), izbjegavati suocavanje s emocijama i preuzimanje odgovornosti. Okrivljavati se tako nemilosrdno da to urodi jednom bjesomucnom potrebom da se djeci izbiju takve 'budalastine' iz glave i da ona, kad dodju do momenta osjecajnosti, zaljubljivanja, seksualnosti u svojim zivotima, neizbjezno osjecaju (uz obilatu pomoc roditelja) krivnju, tjeskobu i sustu nelagodu. Sociologija je opet ovdje bitna, jer drustveni ugled (pred kojim to auditorijem???!!!) kljucan je za odluku ovakvog nestabilnog para da se ne razvede nego ostane u braku koji to nije. Jer sto ce reci ovaj ili onaj bitnije je od toga kako se oni osjecaju i njihova djeca.
Osim jos jednog dokaza relevantnosti sociologije, ovim se dokazuje i Sartre-ova teza o mrznji kamufliranoj u ljubav jer djeca razvedenih roditelja imaju problem, znaju za problem (iako ga ne razumiju), i vjerojatnije je da ga pokusaju rjesavati sa strucnjakom. Ako je u braku alkoholicar i/ili nasilnik i/ili kockar, opet je problem 'izbio na povrsinu' i netko se s njime bavi. Ali ako nema niti takvih 'spasonosnih' simptoma nego je 'uvijek sve u redu' osim sto nekad netko nekontrolirano i neobjasnjivo pobjesni - niti su djeca svjesna problema, niti roditelji, niti raspolozivi strucnjaci. To je tiha patnja, polagana smrt i istinski uzrok kasnijih katastrofalno losih, hladnih i neobjasnjivo zategnutih odnosa.

(5+ tjedana od prestanka Zoloft 75mg)

03.06.2009. u 18:15 • 0 KomentaraPrint#

Samovoljni QUIT No. 2

11.01.2008. petak


Povratak


Danas je 1 tjedan Zoloft 50mg.

04.01.2008. petak


Statistika


Danas je 12 tjedana Zoloft 75mg.

28.12.2007. petak


Podsjetnik


Danas je 11 tjedana Zoloft 75mg.
Helex sam napustio, dobro spavam i nisam tjeskoban tako da mi ne treba.
Pisati vise nemam inspiraciju, imam dobrih starih postova pa tko zeli neka ih cita. Jednostavno kad ne ide ne ide, bavim se drugim stvarima. Kako bi rekao Kiyosaki, gradim svoj stupac aktive.
Depresija? Ne znam, osjecam se dobro, izuzmemo li blagdansku gungulu. Ali necu prestati sa antidepresivom.


03.06.2009. u 18:10 • 2 KomentaraPrint#

Razvod braka

Srijeda, 03.10.2007.



Razmisljam malo o ovoj, danas veoma ucestaloj pojavi kod nas, a jos vise u razvijenom svijetu. Mozemo li iz porasta broj razvoda ista suvislo zakljuciti? Imamo li pravo zaliti one koji se razvode, nagovarati ih da se pomire i budu ponovno skupa?
Mozda zvuci apsurdno, ali pala mi je na pamet gradacija bazirana na (upitnom) vrijednosnom sudu o tome tko se vise trudi, tko je vise dao, tko je na kraju 'bolji'. Imamo na primjer jedan brak, dvoje ljudi sa sela, dosli su u grad, i tu muku muce sa tom nesretnom a tako vaznom socijalizacijom. Vezani okovima obicajnog prava isprepletenog sa tradicionalnim vjerovanjima, postavljaju si cilj da je sve moguce osim rastave. Svadja - nije pozeljna. Promjene - preteske su. Samosazalijevanje i pasivnost - e to je dobrodoslo. U ocima drustva oni su sretan par, recimo da imaju djecu, i eto ne ulaze u te nesretne statistike tih nesretnih razvoda. To sto ne poznaju sami sebe, sto su potpuno nezreli, sto nisu u stanju prepoznavati svoje osjecaje, sto ne mogu preuzeti odgovornost za svoj zivot nego im je uvijek netko drugi kriv...ha, to na srecu (gotovo) nitko ne vidi.
Drugi par su ljudi sa slicnim pocetkom, slicnim temeljima, ali razlicitim razvojem situacije. Oni se bore. Oni se i svadjaju, ali imaju veliku zelju nesto promijeniti. Nisu zadovoljni sa zabokrecinom, zele bolje, vise, ako treba i doci do apsurda, samo da se pomaknu s mjesta, da se trgnu iz samosazaljenja. I u toj borbi, u tom nastojanju, u tom opasnom i nepredvidivom putu - posustanu. U jednom trenutku ucini im se da je partner kriv za sve i da ga treba napustiti. Uvjere sami sebe da nema povratka, da je pocinjena ireverzibilna steta, i da 'moraju okrenuti novu stranicu'. Inace su se u trnovitom putu razvili kao osobe, emocionalno su napredovali, upoznali sami sebe i partnera, ovladali sobom, postali zadovoljniji sobom, ali im se raspao brak, te su tako usli u statistiku razvoda...
Mozda su dva primjera koja navodim ekstremna. Svakako su fikcija i svaka slicnost sa stvarnim...no dobro znate vec kak se to kaze. Ali zastanimo malo, pa prosudimo - tko je tu imao visi cilj? Tko je imao casniju namjeru? Tko se vise trudio? Tko je, uvjetno receno, zasluzio prezir? Slozena su to pitanja, pa ne moze biti jednostavnog odgovora. Bas zato - ne smijemo suditi. Ne smijemo nikoga niti zaliti, a kamoli prezirati ili izopcavati, zbog, recimo, cinjenice da je razveden(a). Pitam se ( u stilu Dostojevskog kroz Aljosu Karamazova, koji kaze: 'Prije ljudske pravde vrsi se Bozja pravda' ) - ako smo mi ljudi u stanju uvidjeti slojevitost i kompleksnost opisanih postupaka, i prihvatiti da stvari treba uzimati s rezervom jer nikad ne vidimo u srce drugog covjeka, koliko je onda tek to u stanju razumjeti, tolerirati, oprostiti visa pravda? Mozda je bas krivnja ono sto nas zapravo najvise unistava...

(5 mjeseci Zoloft 50mg)

03.06.2009. u 18:00 • 0 KomentaraPrint#

Srednja zalost

30.04.2007. Ponedjeljak 10:00


Danas je tocno 7 tjedana od kada uzimam lijekove. Osjecam se lose od jutra. Malo sam eksperimentirao pa sam odgodio anksiolitik do 10h. Nije bas da mi je isto kao kad ga popijem odmah ujutro, a sjetih se da prestati uvijek treba vrlo polagano i postupno. Nista idem dalje uz srednju zalost i jad od zivota kakav sam si stvorio u glavi :((
(22h) No danas sam shvatio jednu stvar. Izmedju 'trebalo bi' i 'uciino sam' postoji ogroooomna razlika. Dosad je moje fizicko vjezbanje bilo samo u svijetu ideja, ali danas sam trcao do iznemoglosti. Sad osjecam slatki umor i vidim razliku...Endorfini ili stogod, ali podize raspolozenje definitivno. Ne pricanje i pisanje o vjezbanju nego vjezbanje samo :)) Pokusat cu odsad tako svaki dan bez iznimke, kako kaze Dorothy Rowe.

(7 tjedana Zoloft 25mg)

03.06.2009. u 17:55 • 1 KomentaraPrint#

Pouzdanje ili manični bljesak?

Srijeda, 01.03.2006.


Oduševljenje Rajkom Bundalom, susret s njim. Žalim se na mamu i brata kako su jadni i nesretni, kako im ne mogu prenijeti radosnu vijest. On mi kaže: 'Daj im da te zavole!'
Nekakav panični poremećaj, naglo dao otkaz iako novi posao još nije dogovoren. Pozivaju me na zdrav razum ali ne dam se. Nazivam to pouzdanjem.
(2 godine od prve kure Zoloft 25mg)

03.06.2009. u 17:45 • 0 KomentaraPrint#

Obraćenje ili manični bljesak?

Petak, 05.04.2005.


Velika napetost i nervoza na poslu eskalira do granice neizdrživosti i očaja.
Poslije toga dok sam šetao Martićevom blaženi mir pao na mene, pjevamo Dođi Duše Presveti, sav razgaljen zovem rodbinu i svima pričam kako sam se obratio.

(godinu dana od prve kure Zoloft 25mg)

03.06.2009. u 17:40 • 0 KomentaraPrint#

Prvi puta Zoloft

Petak, 12.03.2004.


Psihijatrica mi prepisuje Zoloft 25mg ujutro u kombinaciji s Helexom. Kaže da bi psihoterapija bila predugotrajna i preskupa. Nakon par tjedana osjetno poboljšanje i onda bacam lijekove. No depresija se vraća s još snažnijim blokirajućim simptomima.
(početak kure od par tjedana Zoloft 25mg)

1999...


Obitelj


Zasnivanje obitelji, podizanje djece, borba preživljavanja...


13.05.1998. srijeda


Diploma


Obrana diplomskog i stjecanje zvanja dipl.ing.elektrotehnike!

1993


Maturant


Maturirao s odličnim (oslobođen mature) i upisao ETF. S lakoćom 130. mjesto od 1100.

1989


Srednjoškolac


Završio OŠ i upisao se u MIOC, s lakoćom 70. mjesto od 600. Intelektualna elita, nada sutrašnjice!

03.06.2009. u 17:33 • 0 KomentaraPrint#

Vrijeme je za školu

Četvrtak, 07.05.1981.


Kao budući prvašić na pitanje što sam nacrtao, odgovorio sam "Dečka, avion i sunce"


A bio sam i sasvim zdravi šestogodišnjak :-)


03.06.2009. u 16:05 • 0 KomentaraPrint#

Dan D

Četvrtak, 20.02.1975.


Grad Pakrac, Opća bolnica



Tu sam se rodio :-)
Kmeeeeeeee!

03.06.2009. u 16:01 • 0 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

  lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (26)
Kolovoz 2013 (29)
Srpanj 2013 (11)
Svibanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (2)
Listopad 2012 (3)
Srpanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (23)

Linkovi

...uredi blog...

Volim sebe
Depresija ubija
Deprimiran
Nenad A.Popović
Trčanje

SKRBNE NAVIKE etc.

Ubojite navike
-KRITIZIRANJE
-OKRIVLJAVANJE
-ŽALJENJE
-PRIGOVARANJE
-PRIJETNJA
-KAŽNJAVANJE
-POTKUPLJIVANJE
treba zamijeniti skrbnim navikama:

-PODRŽAVANJE
-OHRABRIVANJE
-SLUŠANJE
-PRIHVAĆANJE
-VJEROVANJE
-UVAŽAVANJE
-USKLAĐIVANJE RAZLIKA



AKTUALNOST
-vezano za prolaznost života, vrijeme neumitno teče, treba ugrabiti priliku dok je tu, dok se može.
1. Školovanje je sad dok je vrijeme, poslije se ne može nadoknaditi
2. Ljubav i brak dok si mlad, godine prođu


RADOZNALOST
-vezano uz osobni razvoj, istraživanje mogućnosti, nalaženje svojeg mjesta pod suncem. Pustiti srce da te vodi, u nova prostranstva, kreativnost, otvaranje novog horizonta
1. Znatiželja je vrlina inteligentnih i ingenioznih, a ograničena je zidom ireverzibilnosti.


IREVERZIBILNOST
-glas razuma i prirodnih zakonitosti. Ako je skakanje s padobranom vođeno znatiželjom završilo kobno, povratka nema. No zbog ireverzibilnosti ne treba stajati na mjestu u strahu.
1. Čuva život - ako se život uništi(samoubojstvo ili pobačaj) nema više povratka. sve dok je života ima i i nade
2. Novostečena snaga za avanturu - nema povratka u razoreni odnos.


KAKAV SAM JA?
-sugestibilan
-zlopamtilo

Psihoterapija 2011-2013

1. Odnosi mi nisu loši nego ih nisam niti realizirao
2. Imam sklonost razaranju bliskih odnosa (prof.Akrap)
3. Više sam usmjeren na to što me boli odbacivanje jedne struje, nego na to da me druga struja prihvaća.
4. Moji snovi o bogatstvu nisu nerealni
5. U svađi je moje ponašanje nezrelo, tipa 'Ja se neću više s tobom igrati'
6. Narcisoidnost se razlikuje od zdravog samopoštovanja po tome što je osjetljiva na kritiku, krhka
7. Prema svima se odnosim isto. Nemam sigurni krug, pa malo širi gdje me prihvaćaju pa još širi gdje je prihvaćanje manje ili ga nema.
8. Postoji dužnost i obaveza
9. Imam li odnos koji je u mom životu konstanta?
10. Možda ja ne podnosim konflikt? (prof.Akrap)
11. Imam petoro djece, treba to odgojiti (dr.Kelava)
12. Treba fokus staviti na njene osjećaje, a ne na svoje (dr.Biočina)
13. Jesam li stvarno bio odbačen u OŠ ili je takvo samo moje sjećanje?
14. Naši postupci izviru iz nas, odraz su nas samih
15. Može li se očekivati da ću uvijek biti sjajnog raspoloženja?
16. Možda moje samopouzdanje nije prenisko nego previsoko
17. Nije li 38g malo prerano za rezime?
18. Jesam li se ikada u nekom okruženju osjećao prihvaćenim?
19. Što s djecom radim, gdje sam ja to angažiran oko njih?
20. Kakav mi je odnos sa ženom, jesmo li mi ikad imali dobar odnos?

21. Mogao bih tete pitati o tati- da, da, i te kako!
22. Izgubio sam kontakt sa samim sobom (prof. Akrap)
23. Pokušajte se intelektualno povezati s ljudima, a ne emocionalno (prof. Akrap)
24. Depriviran sam ili patim od osjećaja zakinutosti (prof. Akrap, dr. Kelava)
25. Rođendan slavi postojanje
26. Šutim jer mislim da ću tako uštedjeti energiju, no u konačnici me to više košta i iscrpljuje (prof. Akrap)
27. Čini se da se stalno mora nešto prikrivati
28. Morate pronaći tu snagu u sebi (prof.Akrap)
29. Emocionalno sam nestabilan

Trčanje

Rujan 5/19=26%
4,7,8,15,19

Kolovoz 9/31=29%
4,5,13,16,17,21,23,24,25

Srpanj 6/12=50%
20,21,24,26,29,31


Povijest
2013 -počeo 20.07.
2012 -zima pauza; proljeće prenagla priprema polumaraton; još svega par puta do kraja godine
2011 -počeo 6.11. i držao 2 mj do zime
2010 -možda par puta u cijeloj godini
2009 -možda par puta u cijeloj godini
2008 -možda par puta u cijeloj godini
2007 -30.04. prvi put u životu, držim 3 mjeseca