stars in array

utorak, 26.08.2008.

SO I´M PACKING MY BAGS FOR THE MISTY MOUNTAINS…

VOLIM:
volim sebe. ali ne previše. volim ljubav. onu obostranu i onu prema životinjama. volim prijatelje, one prave. one kojih je malo. volim prirodu ali nisam zato neki čudak. jednostavno volim blagi osjećaj sunca na svojoj koži, volim rominjanje kiše na prozoru, volim divljinu. volim bit divlja kad je to moguće. i djetinjasta ponekad. volim svoju obitelj. volim svirati, volim glazbu. volim more iznad svega - nevere, bonace,maestrale... volim vožnju gliserom i kaiće. volim toplo more i skokove u njega, plivanje. volim spavanje, ležanje, šetnju. volim rukomet. volim ivana balića.*smjeh* volim različitost, u svemu. Volim ljude koji cijene ,a ne one koji pljuju po različitima od sebe. volim hranu i kuhanje. volim lijenost iako me ponekad živcira. volim kada su ljudi tolerantni jedni prema drugima, a to je rijetkost. volim sex i ljubljenje. volim tajne,one slatke. volim prijateljski zagrljaj ako je iskren. volim kada mi se netko povjeri. volim kupanje po kiši.volim nered u svojoj sobi čak i kada je drugima neshvatljiv.
Volim istinu, ma kako bolna bila.

NE VOLIM:
ljude koji prebrzim odrastanjem imaju osjećaj nadmoći nad drugima. ne volim arogantnost iako sam i sama često takva - obrambeni mehanizam. ne volim lažne komplimente. ne volim ljude koji sjedeći na kavi vole govoriti samo o tračevima i odjeći ljudi na ulici. ne volim novac kada kvari ljude. ne volim bljuzgu i sivilo zime. preuske/preširoke hlače. ne volim kada ne mogu pronaći odgovarajuće traperice. ne volim se udebljati, tada sam sposobna svašta.
ne volim annu i miu, iako priznajem ovdje da i sama imam nekakav poremećaj prehrane u trenucima kada mi padne samopouzdanje. zato ne volim tračeve i ne razumijem njihovu svrhu. ne volim zle dosadne ljude (što drugo mogu biti) koji ih smišljaju umjesto da se pozabave samim sobom. ne volim svoje ruke. ne volim radoholičare jer čine svijet napetim i šire nervozu u trenucima opuštene atmosfere. ne volim dubinu i visinu. ne volim teške laži. ne volim skrivanje i tajenje, odmah pomislim na najgore spletke.ne volim imati kratku kosu.ne volim tjelesni.ne volim cure koje se petljaju u moju vezu i ljubavni život.
Iznad svega mrzim dvoličnost, ne onu koju svi ponekad imamo, nego onu koja me puno puta povrijedila.

26.08.2008. u 20:36 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje utočište među gomilom u koju se ponekad preteško uklapam. ali ne bunim se...

Linkovi

gdje svi počinjemo
Blog.hr

oni koje čitam i koji mene čitaju. valjda :)

lady in red

les yeux

.babsi

Muha

..extraordinarily girl..

.djevojče bez imena.