_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

vjenčanja

Nedostatak vremena. Kronični. Plus Sanjina doza smotanosti. Vodi u totalni kaos.:)

Jučer – vjenčanje prijateljice iz srednje škole. U ponedjeljak sam saznala da je to ovu subotu. Imam ja pozivnicu, i sve.. al malo sam zabrijala da je sljedeću. I neki roštilj već dogovorila za isto vrijeme. Dobro što su cure išle kupovati obleku, pa sam saznala pravi datum (popljuvale me totalno, s pravom).
Jučer ujutro me oduševilo saznanje da stanem u haljinu s našeg vjenčanja. Samo sam se malo dvoumila jel ću ići u bijeloj ili onoj drugoj, ali činjenica da je bijela bila posuđena i odavno vraćena, olakšala je izbor.
Sređivanje noktiju. Nabaciti lak ne znam sama. Htjela sam otići da mi tete u Mercatoru to srede, al nemreš i to i kupovati raufaze (bem mu kuću). U fazi sam "psujem kao kočijaš". Prođe s vremenom. Kad nema vremena za manikuru, još ga je manje za šminkanje (ni to ne znam sama) i sređivanje frizure.
Malo me puklo. Nezadovoljna onim što je frizerka iskemijala prije mjesec dana, odlučih uplesti malo svoje prste. Žena nije čula za riječ asimetrično (to volimo). I onda sam jučer, u nedostatku vremena da složim ručak, čekajući Zakonitog koji je tko zna šta petljao po kući uzela škare, i.. definitivno postigla bar jedan željeni učinak. Imala sam najmanje simetričnu frizuru od svih povelikih svatova. :D

Sad bi ja par riječi i o samom vjenčanju. Nemrem. Moram spavati. Današnji dan sam ponovo provela lutajući po šoping centrima. Kuća me je zela. :) A i godine su tu već..
- 23:59 - Komentari (28) - Isprintaj - #

nedjelja - 05.06.2005.

<< Arhiva >>