_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

Sanja, Prag i pingvini

Jedan od načina kako odlučiti kakvu je odjeću podesno ponijeti sa sobom na putovanje je i vremenska prognoza. Par klikova (klik - klik) i saznam kakvo će vrijeme biti idućih par dana. Sve toplo od toplijeg, 27-31°C, sunčano.

Zove cimo i pita treba li mu sako. Naravno da ne treba! Ni ja ne nosim ništa za hladne dane. Konzultacije s Internetom su UVIJEK u pravu. Ipak je to THE mreža. Spakirala sam haljine, suknje, lanene hlače, majice bez rukava, sandale..


Nebo iznad Praga. Kiša i oblaci. Cimo pizdi.:) Ja sve mislim, bit će bolje kad sletimo. Jeee.. rajt.. Ostavili smo stvari u hotelu i odmah krenuli u šetnju. Do popodne je zatoplilo.
- Vidiš da nije tak hladno! – hrabro ću ja Cimi koji plaća jednu od skupljih kava. A to jako ne voli.
Pojavilo se do navečer i nešto malo sunca.

Umor nas je nakon 10tak sati prešetavanja duž ulica, mostova i muzeja svladao, pa smo relativno rano odlučili vratiti se u hotel i pokušali biti orni za sutrašnji seminar.


Ulazim u sobu, nakon što jedva otključam vrata (ako se tako može nazvati otvaranje vrata za koje ne treba ključ nego neka nastrana kartica), lete sandale, bacam stvari svud uokolo (to meni dođe spontano.. ne izaziva nikakav napor :D). Puštam vodu u kadu, dodajem pjenu za kupanje – sve mirišljavo i mjehurićasto (babl - babl). Zaključim da sam dobrano umorna kad podrhtavam i osjećam toliku hladnoću. Uzmem priručna sredstva za uživanje – ručnik, knjiga & mob na dohvat ruke (ako dragi nazove) – i uživam idućih puno.. Voda u kadi se brzo hladi, ali i nova topla stalno utiče. Dobrano zrela za spavanje, izlazim iz tople kade i tresem se od hladnoće. Hmm.. dobrano sam umorna. Par sekundi korištenja fena dovoljno je za sušenje moje bujne, duge kose.. :D Za to vrijeme umatam se u veliki ručnik i perem zube. Multitasking.. iliti izvršavanje više zadataka uzastopno.
U spavaćoj sobi puše ledeni vjetar. Teta čistačica stavila temperaturu na jako hladno. A.. u tome je fora! Mora da teta čistilica surfa, pa smo čitale istu prognozu.:D
Naglo translantiranje na jako toplo, ušuškavanje sa dva jastuka i dva popluna malo pomažu.


Dan kasnije, iliti ponedjeljak. Pa sve do srijede.
Očito u Pragu svi čitaju istu prognozu. I onda narihtaju željenu temperaturu za tjedan dana unaprijed (u ovom slučaju na 16°C). I nema majci promjene! Kad jednom odlučiš, držiš se određene temperature i ne odstupaš ni za 0.5°C. I točka.
Nađoh pomoćno rješenje. U WCu ima sušilica za ruke koja puše vruć vjetar. Onda svakih pola sata odlaziš na WC, tuširaš se vrućim zrakom i preživiš nekako. Svima već bilo sumnjivo kako oni šmrcaju u sakoima, a eto ja tako lagano obučena i ništa. Pokušala sam im objasniti, ali nisu povjerovali. E da.. sakoi.. Cimo bio oduševljen što on svog nije ponio. Sanja kriv, naravno..:)


A noću u gradu? Dovoljno kilometara pod nogama i pokoje pivo čuda rade.

- 23:07 - Komentari (49) - Isprintaj - #

četvrtak - 30.06.2005.

<< Arhiva >>