_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

Posuđeno

Sjediš, udubljen u nešto nevažno.
Približim ti se s leđa, polako. Slušalice na tvojim ušima. Ne čuješ me.
Polako ih odmičem. Okrećeš glavu. Govorim li ti nešto?

Ostani tako. Ne miči se.
Sve ću ti reći. Sada.
Samo slušaj. Ne okreći se. Ne dotiči me.

Saginjem se bliže tebi. Pazim da te ne dotaknem.
Dovoljno je što osjećaš toplinu bliskosti. Šapćem.

Zažmiri. Zamisli.
Neću te doticati. Samo redaj slike kako ih crtam.
Prisjeti se.
Osjeti dodir jagodica mojih prstiju kako ti prolaze licem.
Proučavaju poznato. Jedino stalno.

Zaustavljam dlan na obrazu. Spuštam usne na zatvorene ti kapke.
Polako. Dugo. Nježno.
Vrškom jezika prelazim ti po usnama.
Zagrizem ih i mekano povučem. Zastenjem. I samo ispustim dah.
Ponovo te dotaknem usnama. Jezikom.
Sočno. Toplo i slatkasto poljubim.

Uzbuđuju li te moje igre?

Primičem ruke. Osjećaš?
Dotičem ti prste vršcima svojih. Prelazim uz ruke do ramena.
Želim naježiti. Protresti strune ispod kože.
Dlanovima proći po vratu. Milovati lice.

Prislanjam ruku iza vrata i bližim ti lice, k još jednom poljupcu.
Čvrsto primim i meko poljubim.
Privlačim tijela, da se jedva dotiču. Praktički miluju.
Da se osjeti toplina.
Naježena koža.
I drhtaji.
Tihi uzdasi.
Želja za obujmiti jedno drugo.
Želja za spajanjem.
Stapanjem.

Tihi jauk pri dodiru tijela.

Toplim rukama sada bi mi tako slatko, mekano prešao leđima.
Od vrata naniže. Jedva me dodirujući.
Spuštao ih prema bokovima, privukao me, da osjetim kolika je želja.


Dio preuzet s bloga erotika – da ili ne .

- 19:59 - Komentari (35) - Isprintaj - #

subota - 09.04.2005.

<< Arhiva >>