_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

4/10/2004

Ponedjeljak.
Dan 7.


Možda ćete misliti da sam zla i zločesta (zločinac, zlobna, zlikovac, zloduh, Zlica od opaka), ali…


Šefica je upoznata s mojom najvećom i najskrivenijom željom.
U jednom trenutku je postalo neizbježno često kasniti na posao.
Jednostavnije je bilo reći istinu, nego svaki put tražiti novi izgovor.
Izgubih se u tom…

Već mjesecima govori kako će u rujnu zatrudnjeti, pa onda mjesec-dva raditi, zatim godišnji od ove i sljedeće godine, bolovanje…

Nismo si mi loše, ali

Cijele Božje dane govori kako je sigurno trudna, sad joj je loše, pa je umorna, živčana, plače joj se…
A još je i nekoliko puta naglasila da su se prasnuli samo dva-tri puta prošli mjesec, i kako je to baš super kaj su oni tak jako plodni. Grrrrr…
I tako stalno!
Evo, i sad isto o tome…

Kaj ona stvarno ne shvaća da se meni to ne sluša?!

Nemojte me krivo shvatiti. Ja OBOŽAVAM djecu, i sretna sam kad žene zatrudne, ali mora li mi to nabadati na nos svakih PET minuta, zajedno sa svojom Bogom danom super-plodnošću?!
Ma i ja sam malo preosjetljiva ovih dana… no IPAK!



- 11:38 - Komentari (14) - Isprintaj - #

ponedjeljak - 04.10.2004.

<< Arhiva >>