_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

30/8/2004

Ponedjeljak.
Dan 31.

Danas sam bila u bolnici. Na novom dogovoru i ultrazvuku.
Endometrij je pretanak, a žuto tijelo liči na cistu. Nije dobro...

Sljedeći ciklus je inseminacija. Meni prva.
Klomifen, štoperica, estrogen za podebljanje endometrija. Intrauterina inseminacija. Progesteron.

Doktorica odlazi na 9 (čarobni broj) mjeseci u Ameriku. Hoće li doktor kojem dođem prihvatiti njenu terapiju?

Čekaonica. Djevojka koja sjedi preko puta mene mi je odnekud poznata.
Shvatim da je trudna. Vidjela sam je na dan punkcije. Boljelo ju je. Pitala me da li uvijek tako boli. Nisam znala.
Još nisam krenula tim putem.
I dok je ona ležala na jednom stolu, na drugom su meni radili HSG.
Pokušala sam ne ispustiti glas.

Čekaonica. Druga. Kod mog ginekologa.
Prepoznaje me na hodniku i odmah poziva unutra.
Kaže sestri neka mi da duplu dozu hormona. I za drugi mjesec...
Zašto misli da će mi trebati? Ali ne prigovaram. Znam da mi želi pomoći. I poštedjeti me stalnog čekanja.
Dok izlazim, viče za mnom... zaželi mi bebicu. Hvala mu.

Pamti... Piši... Kupiti sitnicu doktoru za Božić.

- 14:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak - 31.08.2004.

<< Arhiva >>