francesca_johnson

petak, 17.06.2005.

noćas mi opet pada na pamet...

Za sve ovo vrijeme što si bio uz mene
Za svu istinu koju si mi pokazao
Za sve uživanje koje si donio u moj život
Za sve krivo što si ispravio
Za sve snove koje si pretvorio u stvarnost
Za svu ljubav koju sam pronašla u tebi
Uvijek ću ti biti zahvalna
Ti si onaj koji me uzdizao
Nikad nisi dopustio da padnem
Ti si onaj koji mi je pokazao da je istina sve

Ti si bio moja snaga kad sam bila slaba
Ti si bio moj glas kad nisam mogla govoriti
Ti si bio moje oči kad nisam mogla vidjeti
Ti si vidio u meni samo najbolje
Podizao si me kad nisam mogla dosegnuti

Ti si mi davao nadu jer si vjerovao
Da sam sve što jesam
Jer me voliš

Ti si mi dao krila da poletim
Kada si mi dotaknuo ruku ja sam dotaknula nebo
Kada sam gubila vjeru ti si mi je vraćao
Ti si rekao da nema bogatstva bez zvijezda

Ja imam tvoju ljubav i želim ju svu
Zahvalna sam ti na svim danima koje mi daješ
Možda neznam više
Ali znam da je to istina
Ja sam blagoslovljena jer sam voljena od tebe

Ti si bio moja snaga kad sam bila slaba
Ti si bio moj glas kad nisam mogla govoriti
Ti si bio moje oči kad nisam mogla vidjeti
Ti si u meni vidio samo najbolje
Uzdizao si me kad sam bila siromašna
Ti si mi davao nadu jer si vjerovao
Da sam sve što jesam
Jer me voliš

Ti si uvijek bio tu za mene
Pažljiv vjetar koji me štitio
Tamu si zamjenio svjetlošću u mojem životu
Ti si moja inspiracija
Laži si zamjenio istinom
Moj svijet je bolje mjesto zbog tebe

Ti si moja snaga kad sam bila slaba.............
.................................................................

- 23:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • jesu li ovo samo snovi...ili sam zaista ponovo oživjela?
    ako su snovi...ne želim se više nikada probuditi

Linkovi