kada je čaša polu puna...

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Uglavnom vam se tu radi o muško-ženskom ratu, životu poslje braka, surfanju i surferima, bordanju i borderima, konjima i kobilama, Plavuši, mojm i tuđim kokošima i još mnogo, mnogo interesantnih stvari koje će se, daj Bože, dogoditi. Ako sam dosadan ne ustručavajte se to reči naglas.

Napomena: vruće teme ne nelaze se baš uvijek na vrhu stranice.

KAKO JE SVE POČELO: Lud sam. Ovo pišem već drugi put.

Ma nipisao sam cijelu svoju biografiju i nisam je spremio prije no što sam otvorio drugi box. Al i to je škola.

No ajmo ponovo pa dokle stignem. Rodio sam se kao vrlo mlad (sad mi ovo više nije smiješno), a od onda je prošlo gotovo 32 godine. Tijekom tih godina skupio sam ponešto znanja (osim da trebaš sejvati) koje sam kako-tako u dobroj mjeri unovčio (da sam bio pametniji vjerovatno nebi sad ovo pisao). Osim znanja prikupio sam ponešto diploma koje su poslužile svrsi i omogućile mi ulazak u poslovni svijet u kojem se sad poput svakog prosječnog Hrvata "snalazim".

Geni: hrvatski sa primjesama Austro-ugarske. Ima u stablu vjerovatno koji Čeh i Austrijanac. Svoje gene prenio sam na Doru. Naravno nisu svi moji. Ima tu nešto bodluskih, a i goranskih gena. Donatorica tih gena sad prima alimentaciju i živi svoj život, naravno sa Dorom.

Dora je legenda. To sam znao od prvog dana, a da sam u pravu ona to potvđuje svakim danom već punih 6 ipo godina. O njoj bi mogao napisati knjigu, a ako nastavi biti ovako genijalna vjerovatno i hoću.
Njeni uspjesi sa:
- 6 mjeseci: stala na svoje noge,
- 10 mjeseci prohodala i progovorila i ne gasi se,
- 3 g. proskijala
- 4,5 g. proplivala
- 5 g. čita i piše, a bogme i računa
- 5,5 g. pala s konja na glavu (konju nije bilo ništa)
- 6 g. stala na svoj snowboard
- 6,5 g. naučila vozit bicikl i napravila 100 sklekova
-.......

Osim što sam napravio super-dijete u nekoliko navrata sam napisao tekstove koje su objavili dečki na kjd-zagreb, a kad su odjeknule dobre kritike nastavih sa takvom praksom sve do danas. Nastalo je ogromno olakšanje mojim sivim vijugama jer sam konačno izbacio iz glave sve te lude ideje i učinio poslovne sastanke zaista ozbiljnim kakvi bi oni trebali i biti.

No nije sve tako sjajno kako izgleda. Te ideje koda se množe mitozom. Svaki dan ih je sve više. Čim se riješiš jedne evo ti njih dvije nove. I šta ću sad, treba mi prostora... i eto me ovdje. Možda mi pomogne.

Broj okretaja
Free Web Counter


posjetitelja od 02.06.2006. do danas!

























































































































































































































































































































































































Image Hosted by ImageShack.us
Autor bloga

Linkovi
VREMENSKE PROGNOZE:

Morske radosti
Image Hosted by ImageShack.us

Češka prognoza za sjeverni Jadran

Aladinova karta vjetrova

Snježne radosti
Image Hosted by ImageShack.us

Oćel padat snijeg na Platku?
Najbliže dobro skijalište

Image Hosted by ImageShack.us
Dorin blog

Windsurf web:
Windsurf Koprivnica
DSNM Volosko
Slosurf
Totisurf
Hrvatske windsurf stranice

KRATKI VIDEO ZAPISI:

2008-10-25 Trening Preluka
II Regata Kup Volosko 2008.
KUP VOLOSKO 2008. - najava
Gliser ide brže od daske
Otvorenje sezone 2008.
Ljetovanje Karpathos 2007.
Sportski romantično
Volosko windsurf station
Borba nakon regate
Kako izgleda windsurf regata kod nas
Gruissan France 2007 - 1 day
Regata USA 2005 - Hood river 2. dan
Regata US 2005 - Hood river 1. dan
Volosko: tramontana & neverin
Speed rekord crashes - Lovci na rekord preko 90 km/h
Ovo traje malo duže al je atraktivno! Skokovi / loop-ovi
Freestyle padovi

REGATE:

Image Hosted by ImageShack.us

"Sam protiv svih" Kup Volosko 2007.

Kup Bol 2007.

Kup Volosko 2007.

Kup 2006.

Morningstar 2006.

Šorija o jednom džajbu (jibe)

Pivo for all

Morningstar 2005.

V.open 2005.

IZ DOSADE:

Članak o prijatelju legendi - Grom ga nije ubio

Moja školica, moj hobi


Vjenčanje CRO 5 i SLO 888

Blog

LOVA:

Zagrebačka burza
Limun


Samo za diskretne poruke

Emajlirana pošta

Životna pitanja na koja tražim odgovore
1. Zašto prije rastave braka nitko ne nosi poklone?

2. Zašto kod rastave na sudu nemaš kumove?

ŽiVoTnE MuDrOsTi

Tko se jednom zajebe - opet će.

Tko se dvaput na mlijeko opeče treći put i u jogurt puše.

Jebeš čovjeka koji danas misli jedno, a sutra opet isto

Image Hosted by ImageShack.us
























































































































































































































































































































































































Image Hosted by ImageShack.us

20.02.2007., utorak

Tko nas bre zavadi

Image Hosted by ImageShack.us

Sandokan e un pirata ribelle nato dalla fantasia dello scrittore Emilio Salgari, noto autore di romanzi d'avventura ambientati in terre esotiche.


E s ovim ja nemam ama baš nikakve veze…. Osim što sam malo više dlakav od njega, a nekad sam čak imao, dugu kosu i bradu.

Nadimak mi je uvalio kum, više onako iz dosade jer nije imao koga zajebavati tog dana dok smo putovali na regatu, pa se ulovio mene. A šta ćeš kad se čovjeku zajebava onda ga pustiš, pa prihvatiš zajebanciju na svoj račun i onda će jednom preč na nekog drugog.

No kako bi spriječio daljenje širenje meni ne tako ugodne priče o Sandokanu, morao sam taj nadimak prihvatiti kao pseudonim i tako se potpisivati na reportima sa regata. I onda je Sandokan postao popularan u virtualnom svijetu.

Sandokan ima top, maljava prsa, bradu i dugu kosu. Kakav mačak.
Image Hosted by ImageShack.us

Štorija o Sandokanu: Nekoć davno u doba m(b)raka, trenirao sam marljivo Aikido. To je borilačka vještina di se uče tuć oni koji to neznaju (jer tamo nemoš dobit batine), a oni koji se znaju tuć uče kako da se odviknu od te ružne navike.

Dakle u to vrijeme, isključivo za potrebe treninga, u mom autu nalazila su se dva “bokena” ili drvene imitacije “katane” a služile su za vježbu. Kada nemaš par za vježbu mlataraš sam sa dva bokena po zraku istovremeno.

I taman kad mi se mala rodila, zarakijali se nas nekoliko u njeno ime, a ni oni drugi nisu bili bolji. Neznam "tko nas bre zavadi" ali tada su bokeni doživjeli svoj prvi “live” nastup.

E, to je čuo moj kum pa je počeo prepričavati, a bogme i dodavati!

A ima i samo jedan mač
Image Hosted by ImageShack.us

No zašto vam ja uopće ovo pišem kad se moj blog zove “kada je čaša polu puna”? Ovaj blog je čista pozitiva, opisuje događaje sa vedre strane života, bez crnjaka i sa puno, puno sarkazma. Dakle gledano sa dna, ova čaša je na pol puna.

Radujte se narodi i budite pozitivci, no sikiriki i svi problemi su mali ko kikiriki.

P.S. Sad opet nisam učio engleski, a imam ispit.
- 17:38 - Komentari (27) - Isprintaj - #

12.02.2007., ponedjeljak

Vogel i nas troje


U nedjelju smo bili na bordanju, Plavuša Dora i ja, a ukupno nas je iz Rijeke išlo oko 100, uglavnom borderi, surferi i zaljubljenici u extremne sportove, čak je i vozač autobusa surfer. Najopakiji su bili oni kojima su gaće visile od pol guzice do koljena. Oni su skakali na big air-u. Ja sam ih samo promatrao i pokazivao Dori: «i tata bi to radio sine».

Skijališe je opremljeno prastarim žičarama, ima dvije dvosedežnice, nekoliko jednosedežnica i ostalo su sidra, ali zato ima beskraj freeride staza. Pokušaj da Doru uvalim u školu skijanja nije uspio jer je nakon prvih sto metara školovanja pala i zabolilo ju je koljeno. To je bio izgovor za krokodilske suze i zbogom školo. Meni je to bilo zbogom freerideu. Ponovo je tata bio instruktor skijanja.

Kupio sam foto-digitlac i poklonio ga Plavuši na račun zasluga u vezi, ali sad ga ona čuva i ne nosi sa sobom tako da opet nemam slike. No kad nešto želiš cijeli svijet se uroti da to i dobiješ, barem tako nekako kaže i Paulo Coelho. Nasred skijališta sam pronašao čudo koje na sebi ima digitalni fotoaparat sa memorijskom karticom i tipkovnicom. To je onaj mobač koji ima na sebi instaliran Microsoftove windovse, sa e-mailom, touch screenom i ostalim sranjima. Nađem ga, osvrnem se, nikog u blizini, mislim, šta da radim...i strpam ga u đep. Dora je bila oduševljena. Odmah je predložila da ga ona prisvoji. Objasnio sam: Dora, ovaj mobitel jako puno košta, kao npr. lap top i njegov vlasnik je sad tužan, možda mu o tom mobitelu ovisi posao i plaća, a šta će onda njegova djeca? Poslje ćemo ga pokušat upaliti pa ćemo doznat tko je vlasnik i vratiti mu ga.

Nakon sat vremena čudo u đepu, na moje iznenađenje, je počelo zvonit, javim se:
- oprostite jeste li vi možda našli neki mobitel?
- (a šta misliš budalo na šta sam se sad javio) da, naravno. Nalazim se tu i tu i izgledam tako i tako.
- ok. Ja sam za minutu tamo pa se vidimo.
Dođe tip do mene i objasni da mu je to mobitel od firme i da je on danas dežurni i da uopće nebi smio biti na skijanju.
- velika ti hvala, dužan sam ti, dužan sam ti..... pivu!
- ????
Da sam znao da ti mobitel vrijedi jednu pivu nebi ti ga vratio.
Vjerovatno je mislio da će mi platiti pivu slijedeći put kad se vidimo, jer osim pohvale na pošetnju Hrvata na skijalištu nisam dobio ništa više.

No nije baš tako. Najveća nagrada je slijedila tek kad smo se Dora i ja ukrcali na žičaru. Nakon duže tišine Dora izusti:
- tata, ti si heroj.

Zamislite sad onu od Prljavaca «uvijek sam želio biti heroj, heroj ulice...»

- 09:33 - Komentari (25) - Isprintaj - #

08.02.2007., četvrtak

Kratko ali slatko

Posao, posao i samo posao. To je ono o čemu razmišljam ovih dana. Nije baš neka napetost ali kad posao krene zaželjet ću se i malo mira.

No da ne pretjerujemo, tu i tamo misli mi skrenu na uzbuđenja prilikom

speed record competition (klikni)

ili

inovacija u svijetu surfanja. (i opet klikni)

Da ga jebeš, neznam kako se ubacuje film u post (a nemam niti vremena istraživati).

- 13:43 - Komentari (13) - Isprintaj - #