svijet mašte...snova...

utorak, 06.09.2005.

Kad bi..zaboravili..ne bi.. zaboravili..sjećanja..

Kad bi mogla:
Vjetar bi naučila da šapuće tvoje ime...
Sunce bi me milovalo kao tvoj dlan...
Cvijeće bi mirisalo na tvoje tijelo...
Tada bi bio svugdje oko mene...

Dva srca...

Dva srca što žive u mojoj duši,
ti znaš ta dva srca,
što žive u mojoj duši.
Zajedno kucaju,
sve do kraja svijeta...

Samo ti...

Samo ti možeš biti,
tako tužna, tako bolna,
velika i gora...
Samo ti možeš beskrajno da trpiš,
patiš,
voliš,
ljubiš
i ćutiš...

Ne idi...

Ne idi na ulicu, ne gledaj mladiće,
već idi u goru i čuvaj kozice...
A kad vidiš goluba, kako gorom leti,
pozdrav ti šaljem, pa se mene sjeti...
&

poljubac je lak, a suza teška
kad se moraš rastati s voljenog mjesta...
*
poljubac teče tok, tok, tok...
ja te ljubim cmok, cmok, cmok...
*
vratit ću se jedng dana,
kad postanem prava dama...
*
mi smo se sreli zavoljeli,
morali rastati...
jer ljubav razdvaja one koji se vole..
*
sliku tvoju ljubim,
šapčem tvoje ime...
vjetar nosi riječi, ne zaboravi me...
*
reci ljubavi dal me voliš,
reci ljubavi dal smo zaista sretni....
*
ne plači dragi, ne plači mili,
rađa se novi dan, pa će i ljubav naša...
*
ljubio si moju kosu plavu,
želio si zvijezdu sjajnu...
*
kad mjesec obasja prozor tvoj,
po najsjajnijoj zvijezdi ja ti šaljem pozdrav svoj...
*
reci istinu da znam,
dali ću ti i poslije svega biti tako draga..
*
bili smo luckast par,
mada već prošla stvar,
sada još volim te,
odbacimo gluposti sve...
*
ima jedan cvijetak, al ne znam mu ime,
mislim da se zove ne zaboravi me...
*
koliko se sunce oko zemlje okreće,
toliko Ti želim ljubvi i sreće...
*
vidiš sve te više volim,
svakog dana, svakog jutra,
danas više nego jućer,
a mnogo manje nego sutra...
*
blizu, a opet tako daleko,
smrzavam se u okružju, u koji me utapaš...
*
ne želiš kraj, mada je tu,
među nama stvara se jaz i bljedi sjaj,
ne želiš kraj, teško je znam,
al idi nedaj, nedaj....





- 07:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #