... riga mi se više od tog vina... eto...

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mi smo vam bleke iz 3. l razreda, po čemu zaključujete da ne možemo bit normalne! Stoga ne očekujte od nas ništa šta ima veze sa zdravim razumom!!!

... MIĆINA......made in... Brela (savršena kombinacija: Brela + 3. l, a još je i plava...)
...o njoj... u početku uzorna učenica, a sad je toliko izgorila da ne zna razlikovat drvo od putaheadbang,unatoč svemu jedna jako romantična osoba koja se ljuti kad joj neko to kažekiss
...zaštitni znak... ajoj, ups, ajoj
...voli... svoju ekipu (znaju oni koji su), svoju obitelj,subotu, vino, prljavce, lito, kišu,duge noćne šetnje...
...ne voli... umišljenost, pametovanje, jednu vrstu gljiva,ogovaranje,LAŽ...
...status... slobodna (kaže ona «ko i uvik», ali je ne bi tribali vatat za rič)laze

...ANĐELA......made in... Tučepi (gornje ili donje – svejedno)belj
...o njoj... sisata luđakinja koja tvrdi da nije sisata nego malo popunjna
...zaštitni znak... «To je znak!!!»; njen prooooodorni glas
...voli... samu sebe, sve ostale (zna se), čokoladu, Filipa i Davidasmokin
...ne voli... kokos
...status... pred udajomcerek

...NIKOLINA......made in... Tučepi (što južnije, to tužnije, vidi se na njoj...)
...o njoj... u početku smo joj predviđali svijetlu budućnost, a sad samo misto u «Vrapču» lud
...zaštitni znak... srebrni sjaj u ustimazubo
...voli... ekipu, piće, muziku, svoj motor, hranunut
...ne voli... neke ljude (xxxxxx), gljive (doslovno i preneseno), kavu, cajke
...status... slobodna

...MEGI......made in... Makarska (spoj Bosne, Šestanovca i Podgore)nut
...o njoj... tu se već sve zna, a ona kaže: «Laka meta kada se okrene bočno»
...zaštitni znak... područe iznad trbuha (osmijeh, naravno!)smijeh
...voli... muški rod, guzice, PBI, velike noseve, jesti
...ne voli... nepravdu, retardirane ljude i laž
...status... povremeno zauzeta cerek

...GORANA......made in... Baška voda (no comment, ali bar bolje od Brela)
...o njoj... malo, slatko biće koje voli «Stipu» i sve blagodati koje joj pružanut
...zaštitni znak... čipkaste boksethumbup
...voli... vino, vino i vino (i bambus, da ne zaboravimo), divljat, razbijat (ali ne smi), 2 iz geografije (ali je nema)... puno voli ližafino
...ne voli... čaj (bili, zeleni, crni i dr. boje), 1 iz geografije
...status... slobodna

...ANTEA......made in... Tučepi (o tome je sve već rečeno)
...o njoj... cura sa specifičnim smislom za humor, obožavateljica udruge «Sunce» zujo
...zaštitni znak... «Vraaaaaaaataaaaa!!!!»bang
...voli... Filipa, Davida (obožava im pušit...), HGČ, svoju ekipu (odabrane), alkohol, Mikado, Denisa i njegovu veliku s mlikomsmokin
...ne voli... pušit (to su njene riči!!!), učit, gljivu, jednu axxxxxxx
...status... slobodna

...MARE......made in... Makarska
...o njoj..."medicinski dokazano"(izraz koji najčešće upotrebljava) bolesnalud, dijagnoza davno uspostavljena, lijeka nema sretan
...zaštitni znak... HČSP (Hrvatska Čista Stranka Prava)
...voli... janjetinu (doć u Antee i pobrstit cili frižider), bureknjami, Vrgorac, HČSP:, svoje omiljeno društvowave
...ne voli... axxxxxxx, crnčuge, Židovepuknucu, sranja o jednakosti i miru među narodima
...status... kad se đule uda, ona će za njom

...MARTINA......made in... Podgora (u ime Isusovo!!!)bang
...o njoj... drska, bezobrazna, arogantna, prirodna (prozirna) plavuša
...zaštitni znak... japanka, ključevi, marker
...voli... košarku, Split, mamu, tatu, mačka smijeh(Ringo!!!), štapiće, svršavat uz ogradu
...ne voli... pušenje (bilo koje vrste), drogu, sex, alkohol, izlaske (ali stvarno!!!!!) – ništa prije braka!!!thumbup
...status... i ona će brzo prid oltar
kiss

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

žderačice
gege&mala
vaterpolisti
saky
diana
vranješ
linčine
udruga193
emil
paka
antonia
breljani
crvena


Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti zao, bit će ti zao
Što nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U stranicu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.


Noc je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju
Osmjesi tvoji prijaju svakom od nas.

Ti si najljepša, izgledaš kao kraljica
Kraj tebe zvijezda Danica gubi svoj sjaj.

Želim ići od vas, okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada, želim ići od vas.
Nemoj ići od nas, okolo svuda je tama
A ti si lijepa i mlada, nemoj ići od nas.

Noc je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju
Muškarci se opijaju tebi u čast
Ti si zanosna, tvoja ljepota opija
Iz tebe noćas izbija ljubavna strast.

Želim ići od vas, ...

Želim ići od vas, okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada, želim ići od vas.
Nećeš ići od nas, okolo svuda je tama.
Al' ti si lijepa i mlada, nećeš ići od nas, nećeš ići od nas, ...



Bio sam korak od dna
a ti si ruku pruzila.
Bio sam na kisi sam,
ti vrata si otvorila.
Bila si nekako sva
za mene nestvarna!
Bila si zena sto zna da ljubav da!

Bez tebe nestace sunca,
druge cu prositi za malo ljubavi.
Bez tebe, jedina moja,
za kog cu zivjeti, za koga umrjeti!?

Bilo je noci bez sna
a ti bi me uspavala.
Moj svaki znala si grijeh,
a opet bi me ljubila!
Bio sam ponekad grub,
ti sve mi prastala!
Bila si zena sto zna da osjeca!

Bez tebe nestace sunca,
druge cu prositi za malo ljubavi.
Bez tebe, jedina moja,
za kog cu zivjeti, za koga umrjeti!!!??

Bez tebe...

Bigoo

Bigoo

12.01.2008., subota

...sve je bzzzzzzeeeeeee...

Čini mi se da je vrime za novi post... praznici su pri kraju, još malo pa počinje škola........ Večeras ću napokon opet vidit svoju ekipu... valjda ćemo bit svi na broju!!! Megi se vraća iz Istre, Anđela iz Njemačke (sa fratrom, hehe), Antea, Mare i Martina balale po Splitu, Mićina u Brelima, Goge u Baškoj vodi, ja u Krvavici (=pripizdina)... baš smo bile raštrkane. Ovde sam totalno izgubila volju za životom... pa kako ne bi?! Nema žive duše...... Sinoć sam napokon malo izašla u grad... Vodila nas je (Gogu i mene) materina šefica... i mater je bila s nama!!! Baš smo bile «vesele».... još nas je i policija zaustavila.... ma sve ok, izvukle smo se!!!! Dobro se nismo izrigale u autu.... Sad jedna pitalica: Šta nastane kad se pomiša juice-vodka i bambus u istoj čaši?!?! Ne tribaš bit pripametan da shvatiš da je nakon toga wc samo tvoj... Goge, pozzzzzzz!!!!!!!
I tako...... uskoro se vraćam svojoj blaženoj svakodnevnici....... Kuća, škola, birtija... yeah.. stvarno mi je to falilo.... Ok, zanemari školu!!! Ponovo ću vidit Gljivu – kažu mi jučer da se oprala, pa je li to moguuuućeeeeee?!?!?....... Tu je i car Lale!!!!!! I cili moj razred... i ostali, heh.....
Ajme, pišem gluposti.... pozzzzzz

by:niky

- 15:01 - Komentari (10) - Isprintaj - #