studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINOVI

www.google.com
www.blog.hr
www.crazyprofile.com

OVE BLOGOVE NAJCESCE POSJECUJEM:
crni labud2
pepin blog :-)
majin blog
naše najbolje rukometašice
bracin blog(obavezno posjetite)
sjena sna/
OPIS BLOGA

blog ko blog...malo cu pricat o sebi svom zivotu,mukama i naukama, frendovima frendicama itd..
ugl. nadam se da ce vam se svidjet i da cete mi ostavlajt komentare.. i unaprijed se ispricavam zbog gramatickih gresaka :-) pozz

RIJESI OVAJ TEST I POGLEDAJ KOLIKO ME DOBRO POZNAJES?!?!

moj test...rijesi ga


totalna rasprodaja!!!!
na posebnoj ponudi su:



PETRA CURUC:
jedna mlada djevojka velikih ambicija(zeli biti smetkarka) u cemu joj zelimo veliku srecu..ima jarko smede oci boje govna(ispricavam se) i smede kose koja joj na vijetru leluja rasnoseci njenu perut i smrad....nema naviku se kupat ili tusurat jer kao sto ona kaze: ''Voda smrdi!''
ne voli koristiti sprejeve i parfeme jer miris tijela njenog je njoj najbolji...iako mi mozemo zakljuciti nesto drugo...ona se bavi rukometom u slobono vrijeme koji joj super ide...
igra u 1. ligi za mentalno zaostalo djecu s posebnim potrebama gdje je najbolja igracica...
svojila je mnogo medalja i nada se uspjehu u tom sprtu...
mi joj drzimo fige i zelimo sve najbolje!!!

MAJA JURATOVAC:
mlada djevojka takoder velikih ambicija...zeli postati poznata plesacica....za sada joj dobro ide..vjezba doma pred ogledalom,a nastupa ponekad na korzu..(to je ona pred konzumom sa kutijom ispred sebe,ubacite joj nest sitnog) ne ide bas na natjecanja jer je to prefancy za nju...oni su svi umisljeni za nju...i prelosi....nadamo se da ce uspijet u svojim naumima..njaveca je streberica u razredu i profesori joj poklanjaju ocijene..ali ona tvrdi da to nije istina..no ugl...

MOLIMO VAS DA PRI PROBI ROBE PAZITE NA NJENU PRIMJENU! UNAPRIJED HVALA..thumbupthumbupthumbup


















































































































































srijeda, 08.11.2006.

8.11.2006.

eh da.... eto nisam vam jucer pisala pa cu se danas malkoc raspisat,
koliko budem mogla... ono sto sam napisala da je tjedan tek poceo i da kaznu jos stigne dobit dobro sam napisala...thumbup i ja vec na pocetku uspjela zardit kaznu....a jebi ga...headbangheadbangheadbangpuknucuburninmadmaddobila dvije jedinice i eto mi kazne. headbangheadbangtak da sad u subotu ne smijem u grad. (nadam se da cete prezivjet bez menerolleyessmijeh) a jos cu ih ja pokusat nagovorit,al ne znam da
cu uspijet... no ugl...
to me bas jebe u mozek,oprostite na izrazu, al kad god dobijem dobru ocijenu oni ne kazu ni super,ni bravo, al glavno da mi sve zabrane cim dobijem neku losu ocjenu....uzasnoludheadbangmadburninmad
i to mi jako ide na zivce...bas me zanima kak je njima islo u skli,oni sigurno nisu nikad dobili jedan,oni su bili svetci...mad ne kuzim kak oni mene uopce ne razumiju i ne kuzi da mi ta kazna nece nist pomoc jer od 19.00 do 1.00 sigurno necu ucit....nego cu ih samo zivcirat i sam cemo
se svadat...puknucupuknucumadmadmadblablablabla
danas sam jos imala neki nastup u skoli i tak..ma na kraju je cak i dobro ispalo,iako sam ja vjerena da sam nest sjebala,oprostite na izrazu...
ajd sad sam vam se malo izjadala iako ima toga jos al mi se ne da toliko pisat pa...a valjd cu nac nest zabavno u sub...
pozdrav svima i velika pusa vedranu....kisskisswave

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.