< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Samo riječi.....








...možda samo nestanem...

Nije ovo za mene.









Reci kako je kad gubiš se,
kad krivo radiš, lutaš i nestaješ,
kad sve riječi postanu suvišne,
tvoj mutan pogled, nijeme usne,
gdje je nestalo srce?


Punila sam ti grudi,
srce htjelo je iskočit
Ali ipak smo ljudi,
teško je grešku uočit

I triput teže priznat,
uvijek držo si se iznad
Makar bio u krivu,
priznat nećeš za glavu živu

A jebo sve,
jebo pare-trebe ko Edo
Sapleo si se i pao,
nisi znao kud bi gledo
Sada gledaš u pod,

istina prejako blješti
Kad me sretneš, šutimo,
ko jebeni furešti
Neznamo se više, možda bolje,
drugi je odnos...
Ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoj Ponos.


Pogledaj me u oči,
znaš da mislimo isto

Vjerujem ti jer te volim,
al spao si fakat nisko
Zar i ti, sine Brute? Sranja me ljute

Još jučer držo si se mene
ko dijete za majčine skute.
Nije svejedno, prodo si me,
malo dobio,
A bez mene ćeš teško,
neznaš kolko si izgubio
Ko će te trpit, ha? I gutat sranja?
Da,
Drugi ti se nude,
al su to sve obećanja, a?
Drugi bi umrli, ubili za mene

Ti si me zgazio, našao zamjene
Više me nemaš,
al i slomljena kost će srast...

Ostaj mi zdravo. Točka.
Pozdrav, tvoja Čast.


Kad su stvari stisle sa svih strana zajedno smo stajali,
Ja držo sam se uz tebe,

nismo se odvajali,
kad su doma bile frke uz mene si ih prebrodioi cura kad je srala,
i onaj kad te pogodio,
i masu takvih sličnih situacija,
sve ispalo je
dobro - bez ne'akvih povečih komplikacija,

al sad se sve promijenilo,
jebote ti si lud,
ono totalno si danas promijenio svoju ćud,

ne razumijem šta ti je,
al nije me ni briga,
to je tvoja odluka,
i šta ću ja, jebiga

sad putevi razilaze nam se,
smatram to porazom

ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav tvoj Razum...


Crvena sam kao armija,
natečenih arterija
Od primljenog udaranja,
od prejakog šamaranja.
Nema okretanja druge strane,
lako planem
Nemam živaca za bolje dane,
ne čekam da mi svane.
Šta je bilo bilo je,
sad drago za milo je
I dok išlo je išlo je,
nema dalje jer stislo je.

Čuvaj guzicu, to imaš,
vidim to jer uvijek sereš.
Smiješ se? Jebe ti se,
al gorki okus ne ispereš.

Dok gledaš u ogledalo,
dal sviđa ti se odraz?

Brijem da ne
Ostaj zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoj Obraz.



Tu sam da te zaštitim,
život da ti olakšam,

tu sam da ti pružim nadu,
uz tvoj bok da koračam,
ja sam oko da vidiš ljude,
mudrost da ih shvatiš,
ljubav za sve, i mir da ih prihvatiš,

a tvoj je put drukčiji,
korak tvoj teško pratim,
ko da namjerno hočeš me se riješit
da ostavim te samog - teško to prihvaćam,

griješim, znam,
ali i onako me ne želiš,
eto ti pa hodaj sam,
bez mene si praznina,
živi danas kako znaš
jer me nema za sutra,
nema u tebi

i ne moraš nikad više me ni imat,
shvaćam kad me netko tjera
ostaj mi zdravo.
Točka.
Pozdrav, tvoja Vjera...



Nismo se dugo čuli,
brinem se jel sve u redu

Pa te sama opravdavam,
nemaš mjesta u rasporedu.
Znam, puno radiš,

znaš da na tebe sam ponosna,
Čujem dobro ti ide,
pitam za te kod svih frendova.
Da ne ispadnem očajna,

kad me pitaju ja se smijem,
Kažem: Čut ćemo se, tak je reko,
barem brijem...
Znam da sam prljava,
al isti smo, to znaš,
Crna ko pod noktom,
nemoj se sramit, ti si naš.
Ja sam u tebi bila zadnji dokaz onog humanog

Al je teško biti čovjek kad zabriješ da si Bog.
Siđi dole, i meni moralo je prisjest...
Ostaj mi zdravo, stari.
Točka.
Pozdrav, tvoja Savjest.

Elemental- oproštajna pisma






Ne govori više


Reci šta da budem,
bit ću za tebe.
Kazi šta da radim,
uradit ću sve.

Ne govori više da te ne volim,
ako želiš prijatelja evo ti ramena.
Ako želiš moju ljubav,
uzmi je za sva vremena.

Ne govori više da te ne volim,
kad odnijela si sve.
Reci hoću to da imam ja ću ti stvoriti,
hoćeš li heroja ratnog otiću se boriti.

Ne govori više da te ne volim,
kaži hoću snijeg da pada,
ja cu pričat s Bogom.
Hoćeš me za jednu noć.

Ljubi me i šutni nogom,
ne govori više,
da te ne volim,
kad odnijela si sve.


Ref.





Za sve ove godine


Još je kod tebe,
dobro i toplo.
JoŠ na uživanje ti mirise soba,
ali nikad dalja nisi bila mi.

Kroz kolut plavog dima,
vidim ti oči,
i suze u njima.
Zatvori prozor, noćas će padati.

Ref.
A ti, ti bi
da me poljubiš i da nazdraviš,
za sve ove godine,
sto su te promjenile.
Za sve one poljupce,
za sve što mi duguješ.
Hoćeš opet, hoćeš da me napiješ.

Cigare su dogorjele,
i rijeci više ništa ne znače.
Samo malo tihe muzike u sobi.

Kroz kolut plavog dima
vidim ti oči,
i suze u njima.
Zaključaj vrata, neću se vratiti.

Ref.




Image Hosted by ImageShack.us



Kad se prijatelji rastaju


Zbog žena plakao sam ja,
nekad mjesec, a nekad i dva,
al' je najteže, svatko to zna
kad se prijatelji rastaju.

Zbog žena pio sam ja,
nekad mjesec, a nekad i dva,
al' je najteže, sruši do dna
kad se prijatelji rastaju.

Ref.
Svega će bit', al' prijatelja neće,
svega će bit', al' nece biti sreće,
svega će bit', pusti, suza nek teće,
kad se prijatelji rastaju,
kad se prijatelji rastaju.

Noćas mi ne budi ljut,
jer i nebo se sprema na put,
ko da ništa ne ostaje tu,
kad se prijatelji rastaju.

Znam da ću opet vas sresti,
negdje zajedno mi ćemo sjesti,
ali tuga će ostati tu,
kad se prijatelji rastaju...

Ref.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 13.04.2007.

Sunce hvala ti što si izašlo za mene... sunce obečajem misli su mi pozitivne..

Oprosti mi što ti nikada nisam vjerovala
Oprosti što sam te ponižavala
I toliko te puta lažima zavaravala…


Oprosti mi što ti nikada nisam pružila priliku.
Što nisam voljela tvoju pravu sliku
Nego za tebe uvijek tražila izliku…



Image Hosted by ImageShack.us



Oprosti mi što ti nikada nisam dopustila da budeš što jesi
Oprosti što su sve tuđe, bile tvoje greške…
Oprosti što te nisam znala cijeniti,


I što sam te uvijek htjela promijeniti…


Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti što sam sve tvoje savjete, mišljenja odbijala,
I sve ti mane na nos nabijala,
Oprosti što te nikada nisam razumjela,
I što sam ti se toliko puta osvetiti htjela…
Oprosti mi za sve rane što sam ti nanijela,
Za sve urezotine,
Oprosti što ih je bilo stotine…



...oprosti...

Za sve što sam ti govorila
Kada sam te, da umreš molila…
Oprosti što te nikada nisam primijetila,
Što te se nikada nisam sjetila
Nego ti samo smrću prijetila…
Oprosti mi što sam te mrzila,
I što sam ti uvijek prebacivala da si ti za sve kriva…



Image Hosted by ImageShack.us

Oprosti što nisam mogla gledati tvoj odraz
I što me uvijek podsjećao na samo još jedan poraz…
Oprosti što ti se nikada nisam nasmijala,
I što sam ti sreću iz tvog svijeta krala
Da bi ju na kraju nekome drugom dala…




Oprosti što si mi najgori neprijatelj bila,
I što sam te uvijek krila
Iako si uvijek uz mene bila…
Oprosti mi što sam sve tvoje želje i snove okovala,
I danima ih pomalo ubijala.
Oprosti mi što ti nisam dopustila da se diviš nebrojnim zvijezdama,
I što sam te uvijek osuđivala kada sam bila sama…


Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mi što nikome nisam dopustila da te upozna,
I da sve tvoje vrline spozna.
Oprosti što sam mislila da si odvratna…
Oprosti što te nitko zbog mene nikada nije volio,
I što ti nisam pomogla kada te najviše bolilo.


Oprosti što sam te gušila lažnim maskama,
I što sam samo gledala kako ti se srce slama
Što sam te noćima, kada bi sve maske popucale
Micala od sebe što dalje…


Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mi za svaki ožiljak tvoga tijela,
Oprosti mi što sam činila takva užasna djela,
Što sam te toliko puta unakaziti htjela…
Što sam toliko htjela da si netko drugi.
Oprosti mi na svoj boli i tuzi…
Oprosti..


...oprosti...

Što sam se toliko zavaravala,
I u tuđoj te sjeni skrivala…
Na samom sam rubu sjedila,
I posljednji te put povrijedila.
Tek sada shvaćam koliko boli kriješ.
Jer za tebe nikada nisam marila.
Napokon sam shvatila
Tebe i tvoje snove,
I od sada samo će nad nama bijeli oblaci ploviti…
Duga će biti samo naša. Idemo u žuti svijet.



Image Hosted by ImageShack.us


Hvala na svim proteklim godinama.
Oprosti mi moje drugo ja…moje staro ja…





Leptirica...



| komentari (41) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.