< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Daj te mi muzej, i napunit ću ga!"
Pablo Picasso

~daj te mi blog, i napunit cu ga~
~anavi~

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

petak, 13.04.2007.

nakon duzeg vremena...

evo me opet...
prije nisam stigla da se javim..
iako sam sam bila doma..
na kracem feriju za Uskrs..

ovih dana sam sam po gostima...
pa gosti k meni...
pa kavice i izlasci...
znam opet cete reci kako mi nije lose...
pa zapravo i nije...
al stas...

uvijek nesto nije kako treba...
recimo sad me uzasno zabrinjava stan...
tj. sve vezano uz njega...
gazda kojeg nije briga za nista....
samo bi lovu da kupi...
cimerica koja ludi i zbog najmanjeg zvuka...
susjeda koja je izbacila papagaja na terasu kako je otoplilo...
pa ce cijeli damn da mi cvili...
jaoooo...

a na poslu je svakim danom sve vise i vise posla...
tako sam jucer ostala do ponoci...
i jos nisam sve bila napravila...
ali ok, placa s povisicom je sjela...
i lijepo cu s necim da se pocastim...
mozda kupim nes za linu smijeh
vidim kak joj fali krpica u ormaru...

ma sve ce to biti ok...
i dalje pozitivno idem dalje...

btw. puknucu opet necu imati net par dana...
jer ga buraz malo sebi uzima...
kak je bezicni pa ga svagdje mogu vuci..
tako ce ga on sebi malo...
ali neka...nije bad...

pozzzz
budite mi svi vi pozitivni i dobri!!!



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.