< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Daj te mi muzej, i napunit ću ga!"
Pablo Picasso

~daj te mi blog, i napunit cu ga~
~anavi~

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

ponedjeljak, 19.03.2007.

Nedovoljno obavijestena..

e da sam samo znala..
a nisam...
a tako bi voljela da jesam..
znala..

sinoc je bilo otvorenje...
novog trgovackog centra u osijeku...
u samom centru...
po nazivu osijek..
al na nekom drugom jeziku (madjarskom?!?)..
bar sam tako cula...

uglavnom znala sam ja za to otvorenje...
da ce biti uskoro...
i da ce nastupati gibonni il guliano...
ali nisam nis za sigurno znala...
nitko mi nis nije rekao...
nit sam ikakav flajer vidjela za to...
valjda sam se tih dana u krivim krugovima nalazila...

uglavnom sad mi je tak zao...
sto nisam na vrijeme saznala za to...
zbog gibonnia...
jako ga cijenim kao umijetnika..
i sad sam propustila njegov nastup...

jos je fora sto sam ovaj vikend bila doma...
al sam u nedjelju rano dosla u os...
na poslovni sastanak...
i nakon njega se vratila doma..
da bih jos uzivala na cijelodnevnim kavicama..
i slobodnom vremenu s obitelji..
da bi jutros opet za os...

a da sam bila dobro obavijestena...
ostala bi u os jos jucer...
i vidila...
slusala...
uzivala...
u gibonniu...

a tko zna mozda bi nesto kupila fino...
ipak je to bilo otvorenje trgovackog centa..
tko zna...
ja neznam...
jer nisam bila dovoljno obavijestena...

smrc...
morat cu sutra s frendicom do centra...
da vidim jel ostalo kakvih ostataka od gibonnia...
mozda i bude sta...
tko zna...



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.