< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Daj te mi muzej, i napunit ću ga!"
Pablo Picasso

~daj te mi blog, i napunit cu ga~
~anavi~

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

srijeda, 14.03.2007.

Mmm..tako se dobro osjecam...

Napokon imam slobodan dan...

Nakon osam dana uzastopnog rituala..
Budenje u 12-13h...
Papanje...
Spremanje...
Posao...
Radis ko u rudari...
I dalje radis...
Pa ti se u 22-23 smiluju..
I puste te kuci...

Na putu doma jedva hodam...
Jer me stopala ubijaju...
Pazim da me neki pedofil ne napadne...
I jedva nekako stizem u stan....
I tad se malo zavalim u krevet..
Da se dobijem..
Pa papam opet..
Pricam s catkim...
I koma koma..

A danas...
Mmm...
Frendice me probudile...
Pa smo kavicu zajedno popile..
Dobro prevrtile sve dogadjaje..
I dog. se za vecerasnji ponovni susret...

Zatim sam osjetila proljece...
A to znaci kod mene..
Da sam dobila nadahnuce za ciscenjem...
Cijelog stana...
Bas sam uzivala u proljetnom ciscenju..

Nakon tog sam se osvjezila tusiranjem...
I pocastila jednim tretmanom pedikure..
Mmm... kak je bilo dobro..
Sad bi bolovi u stopalu trebali da prodju..

A sad cekam kolegu s fax..
Dodje po neke skripte..
Pa cu papati i spremiti se za vecernju setnjicu..
I jos jedno druzenje s frendicama..

Joj kako se fino osjecam...
Proljece je....
Skoro pa tu...



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.