veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"Daj te mi muzej, i napunit ću ga!"
Pablo Picasso

~daj te mi blog, i napunit cu ga~
~anavi~

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

četvrtak, 08.02.2007.

Tu sam...

I pokusavam biti iskrena..
Prema vama...
Ali to nije tako lako...
Nadam se uspijehu..
Napokon...
Jer dosadilo mi je iznova...
Pokusavati vas privuci...
Sad je dosta...
Samo cu da pisem...
Ono sto mi je na pameti...
Ono sto taj tren pomislim to cu i napisati..
Natipkati..

Nek vas ne cude...
Moje kratke..
Ne zavrsene...
Uvijek u nastavku...
S tri tockice...
Il nekad dvije..
Il vise..
Bez nekog pravopisa...
Nazovimo to:
Recenice...

Blogiram da bih zapravo...
Vas komentirala..
Vecinom pozitivno..
I ponekad iznijela te..
Svoje misli...

Nekad ce me biti..
A nekad ne...
Ipak sam ja covjek..
I u onom svijetu izvan neta...

Ali nemojte se zacuditi...
Ako nekad...
Zalutam..
I napisem...
Duzu recenicu..
Smisleniju..
To ce zasigurno da bude...
Neki drugaciji trenutak...
Inspiracije...



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.