samo blog.. https://blog.dnevnik.hr/samoblog

četvrtak, 09.02.2006.

HZZO

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje.
Danas su me intrigirali kad sam došao kod njih. Dobili su novu lokaciju u samoboru. Premješteni su u novouređeni prostor. Sve novo uređeno i pripremljeno. Nažalost kad sam stigao tamo nije baš bilo tak bajno. Moglo se vidjet donekle da je to friška farba ali ljudi moji, nered totalni. Čudim se da nisam našao papire po podu. Stolovi puni pepela, na svakom stolu po dvije pepeljare, dim posvuda. Po 3 cigarete na svakoj pepeljari. Tak se nije dimilo iz tvornice kristala kad je bila u najboljim godinama! Drugo kaj me šokiralo jest neljubaznost. Pitam lijepo gdje moram potvrdit participaciju a gospođa samo odmahne glavom prema drugoj prostoriji. Kad sam ušao u nju svi su stali sa radom i samo zurili od mene. Niti pitanja ala "izvolite kaj trebate".. "recite molim.." samo su čekali da izustim kaj trebam.
Jedna gospođa je lijepila neki plakat sa šiframa na friško farbani zid pored stola, do nje gospodin koji se držao za glavu, činilo se da će svaki čas počet udarat glavom u stol; ko da mu je iznad glave stajao onaj balončić iz stripovima u kojem piše:"kaj ja tu radim.. život mi je jadan.. isuse doma klinci koje treba prehranit.." fakat razočaravajući pogled je imao. Do njega gospođa kojoj od dima nisam vidio facu oupće. Za drugim stolom gospođa imala hrpetinu kartona na koljenima i nekaj kopala po njima.. šaptala je nekaj.. očito na glas zbrajala il tak nekaj..
Uglavnom, digne se ona gđa. u dimu i sjeda za neki kompjutor do mene.. 2 minute posla je imala da to napravi.. jedino kaj su me pitali na glas je bilo" a kaj ti to još u školu ideš???" .. "ne, na fax gospođo.."
Dala mi je karticu za participaciju i vratila mi je zdravstvenu karticu.. brže/bolje sam našao izlaz iz te sobe... Na izlazu ništa.. niti doviđenja, bok, ciao, bye bye.. nikaj.. da bi ko kakvu reč rekel..

Duboko razočaran..

09.02.2006. u 22:18 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

samo neki linkovi

Čovječe ne ljuti se ONLINE

TV program do jajec

samo neki komentari

konačno da su napravili jedan kak se spada predložak