utorak, 17.01.2012.

Otpuštam kočnice

Mnogo toga se nataložilo u mojoj duši. Mnogo toga se izdogađalo u mome životu. Mnogo toga čuči negdje skriveno. Neizrečeno. Neučinjeno.
Osjećam potrebu za pisanjem, pretvaranjem svojih misli na papir, u slova i riječi. Osjećam, ali još uvijek neki strah, neka kočnica je prisutna. Treba se samo pustiti!
Otvorila sam blog. Trebalo je vremena da nešto konkretnije i napišem. Ne znam koliko ovo konkretno jeste, ali svaki početak, bilo čega je težak. Pa tako i ovaj. No, upustit ću se u avanturu!:)

Strah je ta kočnica. Strah od neuspjeha. Strah da očekivano ne bude realizirano. I da očekivano bude realizirano, a da nije ono što je odgovarajuće. Tako mnogo pitanja, a malo odgovora. Malo onih pravih odgovora, a gomila lažnih.
E, kada bi se sve znalo u životu, kada ne bi bilo grješaka, padova, razočarenja, nesreća, gubitaka, tuge, bola... možda bi bilo jako monotono i dosadno. Svjesna da je život jedno balansiranje, traženje ravnoteže, ni ne očekujem da ne bude svega toga: grješaka, padova, razočarenja, nesreća, gubitaka, tuge, bola. Ali, očekujem više, mnooogo više pogodaka, uspona, očaranja, sreće, dobitaka, radosti ... A život je u biti takav, lijep i dobar i ima svoj smisao. Svjesna sam i toga, ali kao da još uvijek idem mračnijom stranom ulice.

A tako volim Sunce, Život, Radost, Prirodu! Pa što se to meni događa, gdje sam se putem pogubila???
Pa dobro, ako sam se i pogubila, natrag nema, ali mogu da se iščupam. U dubini svojeg srca i duše vjerujem da je to ostvarivo, da će se to i desiti.
U mnoštvu „self- help“ literature naišla sam na jednu dobru vježbu, preporuku. A to je da se piše dnevnik zahvalnosti. I ovaj moj blog, ovo moje pisanije će bit upravo to: pokušaj da se prizove u život Radost, Ljubav, Sreća, Zadovoljstvo.
Sigurna sam da sve to oko mene i u meni, samo je sakriveno. Dakle, kao kada smo djeca bili... hlladno, toplo, toplo, toplo, toplije, još toplije, vrućeeee... Ma, i ćorava koka ubode zrno!:)


- 13:30 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2012 (2)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (7)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (3)
Kolovoz 2011 (1)

Opis bloga

Linkovi