sam zauvjek
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život je zajebancija


POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blog mojih prijatelja

JA

ImE: JaKoW
PrEzImE:KoNtAk
RaZrEd: 8


Ja sam ljud (čovjek), malo ludzujoludrofl , sviram gitaru, mogu si malo popiti ali ne i previše. Za neke sam duhovit al ja to ne svaćam kak. Idem u 8. razred. Svi smo budale u tom razredu (delikventi).
VOLIM: Cure (zgodne), izlaske s prijateljima i upoznavanje s novim ljudima, zajebanciju, gunse itd............
NE VOLIM: Dečke, narodnjake, ljude koji se kurčiju......








Mali brojač

Free Site Counter
Get a Free Site Counter




petak, 06.04.2007.

E evo mene opet na postu

wavemahmahnjamiEEE koliko me nije bilo na mojem blogu. Nisam imao vremena, jedva sam spavao. Bil sam na županijskom iz tehničkog, čak sam bil 4. Skoro sam si odrezal prst.jedva sviram gitaru (a i malo mi se neda). Sad ovaj i sljedeći tjedan imam pripreme za firmu, a moramo svaki dan ići u crkvu. GLUPOST. Još samo ovaj tijedan pa mene više nema u crkvi (IHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAA). Jedna mi se cura tako očito upucava, ali ima dečka i neda mi se opet biti snjom. Nisam ko moj prijatelj koji je sa jednom curom 333 puta i onda ju za tjedan ostavi i kaže da se šali. Sad sam na kompu pišem blog (ponovno!!!), buraz mi se nasral pred televizor i jo0š na kraju pogledajte ovaj bolg na adresi partypartydrunk1.blog.hr thumbup(obavezno)thumbup to moji frendovi rade. Stavljaju video gdje se glupiraju kad su pijani! Ak se ne javim ovaj vikend SRETAN USKRS!!!naughtywavethumbup



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.