sam zauvjek
  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život je zajebancija


POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blog mojih prijatelja

JA

ImE: JaKoW
PrEzImE:KoNtAk
RaZrEd: 8


Ja sam ljud (čovjek), malo ludzujoludrofl , sviram gitaru, mogu si malo popiti ali ne i previše. Za neke sam duhovit al ja to ne svaćam kak. Idem u 8. razred. Svi smo budale u tom razredu (delikventi).
VOLIM: Cure (zgodne), izlaske s prijateljima i upoznavanje s novim ljudima, zajebanciju, gunse itd............
NE VOLIM: Dečke, narodnjake, ljude koji se kurčiju......








Mali brojač

Free Site Counter
Get a Free Site Counter




četvrtak, 29.03.2007.

Par viceva

Došao Mujo u javnu kuću u Parizu, i pita neku kurvu:
- "Pošto?"
- "100 franaka" - kaže ona.
- "Ali ja sam vrlo nezgodan. Dok je*bem, ja tučem, udaram,razbijam sve..."
- "A, onda je 200 franaka" - kaže ona.
Krenu oni, kad ona zastane i pita:
- "A koliko ti to tučeš?"
"Dok mi ne vratiš pare!"


Haso: "Ajde Fato, ako riješiš ovu zagonetku, bit će seksa, ako ne riješiš, ništa od toga!"
Fata: "Ajd' reci."
Haso: "Koja je to životinja. Ima četiri noge, rep, mjauče, pije mlijeko..."
Fata: "Znam, krokodil!"
Haso: "A jesi vrag, Fato. Uvijek pogodiš!"


Uzeo Mujo svoj mercedes i ode vozit autoputom. Sluša on radio, kad odjednom prekid programa, a glavni spiker je kaže:
- Pozor svim vozačima! Jedan auto vozi krivom stranom!
A Mujo kaže:
- Ma što jedan, stotine!



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.