Salsa u Hrvata (by Los mamberos)

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nadolazeći Eventi




Prošli eventi
Salsa Pa' Ti 1
Salsa Pa' Ti 2
Salsa Pa' Ti 3
Salsa Pa' Ti 4
Salsa Pa' Ti 5
Salsa Pa' Ti 6
Salsa Especial !
Salsa Especial 2!
Croatian Summer Salsa Festival 2005
Croatian Summer Salsa Festival 2006
Croatian Summer Salsa Festival 2007

Linkovi

Partneri
SalsaCroatia portal
SalsaPower-Croatia
SalsaZone
Caiman Verde
Bailadora (crvena)


Nedstat Basic - Free web site statistics Personal homepage website counter

Free counter

22.11.2006., srijeda

Ma odmah mi dođe volja..

Čim ja vidim koji komentar, a k tome i pozitivni odmah živnem..a valjda je to tako..ponekad nam svima treba da nam netko kaže koju dobru riječ.. nije da me se kudi stalno :) i nije da se žalim, ali :) znate na šta već mislim..

Nego, u par komentara na zadnji post sam vidio par tema koje bih htio rađe ovako nego preko komentara..E sada ću ja to lijepo onako struktirirano u pravom programerskom stilu :))

Slike sa festivala

Ako smo negdje zakazali što se tiče festivala, to su slike. Jesmo i nema isprike. Obećajem da će slike biti do 01.12. Ako ne, nadrapati ću i ja i onaj tko je zadužen za njih! Da da.. znaš ti koji si :)))

Slike sa radionice #4
I tu smo zakazali .. :((( Blog jednostavno nije mjesto za galeriju... morati ćemo i to popraviti do 01.12.

Zurich
Onako, po pričanju, uz Hamburg jedan od najjačih festivala (čitaj najrazvikanijih, najskupljih i sa najviše performera) u Europi. Nisam provjerio i nadao sam se da ću ove godine, no upravo taj vikend izgleda da neću moći, što ne znači da netko drugi LM Teama neće ići.

Zbog toga mislim da ću jopet u Rim ili negdje gdje još nisam bio. Naravno, ako prilike budu dozvoljavale (čitaj novac i posao).

Festival naš dragi
Alma Latina se je dotakla mog posta gdje sam rekao da za one voljne šljakanja uvijek ima mjesta. Pri tome sam mislio na volontere koje smo imali i ove godine, no ne isključivo njih. Naime, dobrih ideja, savjeta nikad dosta, naravno ako su u granicama izvedivosti. Cilj nam je napraviti pamtljiv i prepoznatljiv festival i takvim ga održati i svjesni smo da ima pametnih ljudi sa pametnim idejama i da mi nismo popili svu pamet svijeta. Ima takvih koji su nam već prišli sa ponudama za razgovore oko sadržaja na idućem festivalu (zna onaj tko čita :) a ako ima još netko tko je zainteresiran za bilo kakvu suradnju na bilo kojem od levela (šljaker volonter pa sve do šljaker predsjednik) nek se javi - može i private.

Naravno, ne bi imalo previše smisla da se sve diskutira "in public" jer onda toj publici ne bi priredili iznenađenja, a to je ono što i želimo.

Moj mail znate :)

E, a još koji dan pa ću isto ubaciti jedan poziv..ali ne sad.

v.
- 14:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>