Da mogu...

16.05.2021.

Da mogu mijenjala bih svijet,

iz pakla niknuo bi cvijet

šaren, mirisan i lijep

vidio bi ga i onaj tko je slijep.

(autor: teuta)








P.S: Draga blogerica literula potrudila se pronaći engleski tekst pjesme s videa, prevesti ga i dati ga meni. Hvala ti draga od srca. Ovo pišem plačući, vjerovali ili ne.

Tako je bolno pretvarati se sada da sam zaspao
Jer ove kapljice su moje suze što padaju
A ti čekaš zoru i odlaziš
Jer ti si ona koja se mraka bojiš
Ono što mi je najdragocjenije postalo je najudaljenije
Dobro sam te poznavao, a sad je ostalo samo sjećanje

Čini mi se da te svi vole
Meni ćeš nedostajati, no ne brini se zbog toga
Ono što je tako bolno
Jest činjenica da ti misliš da mi činiš uslugu govoreći mi zbogom

Ti si mi najbliskija, ali i najteža za razumjeti
Toliko sam te volio, a sad je sve samo isprika

Ono što mi je najdragocjenije postalo je najudaljenije
Dobro sam te poznavao,
a sad je ostalo samo sjećanje
Ostalo je samo sjećanje

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.